این احتمال وجود دارد که مدافع چپ سابق استقلال راهی پرسپولیس شود.

ابوالفضل جلالی جایی در تفکرات ساپینتو نداشت و مرد پرتغالی اصلاً به او اعتماد نکرد. در حالی‌که این بازیکن شایستگی‌های خود را در جام جهانی نشان داده بود و خیلی‌ها می‌گویند باید بیشتر در استقلال بازی می‌کرد.

ابوالفضل جلالی بلافاصله پس از اتمام فینال جام حذفی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و حالا باید دید در فصل جدید با پیراهن چه تیمی به میدان می‌رود؟

طبق شنیده‌های فارس احتمال حضور جلالی در پرسپولیس هم وجود دارد ولی باید منتظر شروع رسمی فصل نقل و انتقالات و مذاکرات احتمالی باشیم تا ببینیم این استقلالی سابق پیراهن پرسپولیس را بر تن می کند یا نه؟

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب ابوالفضل جلالی بازیکن استقلال اظهار داشت: یحیی گل محمدی هیچ لیستی به باشگاه نداده است و هنوز هیچ چیز مشخص نیست و همه صحبت ها در حد یک شایعه است که در اواخر فصل پیش می آید. ابوالفضل جلالی شاید بازیکن مد نظر یحیی گل محمدی باشد اما صادقانه تا به امروز هیچ اتفاقی نیافتاده است.

یحیی گل محمدی هم درباره لیست پرسپولیس گفت که هنوز لیستی به باشگاه نداده و فکر نمی‌کند بازیکنی از استقلال در لیست باشد.

با این حال آنچه مسلم است جلالی بازیکن توانایی است و در تیم کی روش این موضوع را اثبات کرده است. حالا خیلی‌ها می‌گویند شاید این بازیکن بتواند با پیراهن تیم جدید که شاید پرسپولیس باشد، توانایی های خود را بیشتر نشان بدهد.

ساپینتو معمولاً از جعفر سلمانی به عنوان مدافع چپ تیمش استفاده می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)