ستاره برزیلی شاید قادر به همراهی تیمش در جام باشگاه های جهان نباشد.

رونالدینیو ستاره سابق باشگاه بارسلونا این روزها با پیراهن اتلتیکو مینیه روی برزیل به میدان می رود و روز پنجشنبه در جلسه تمرینی تیمش دچار مصدومیتی عضلانی در پایش شد و به نظر می رسد که مصدومیت او نسبتا جدی نیز هست.

البته هنوز خبری رسمی درمورد میزان مصدومیت او منتشر نشده و مشخص نیست که او تا چه زمانی از میادین ورزشی به دور خواهد بود ولی شنیده می شود که این مصدومیت ممکن است تا دو ماه او را از زمین به دور نگاه دارد. از آنجایی که تیم رونالدینیو اخیرا در جام لیبرتادورس آمریکای جنوبی به قهرمانی رسیده بود، آنها باید خود را برای حضور در جام باشگاه های جهان که 11 تا 21 دسامبر در مراکش برگزار می شود آماده سازند و این مصدومیت عضلانی ممکن است به قیمت غیبت رونالدینیو در این تورنمنت مهم تمام شود و او نتواند تیمش را در این بازیها همراهی کند.

این ستاره برزیلی تصمیم دارد تا با برنامه ای فشرده برای رهایی از بند این مصدومیت و بازگشت به روزهای اوج تلاش کند تا بتواند در جام باشگاه های جهان حضور یابد. یکی از جذابیت های این تورنمنت برای رونالدینیو، احتمال رویارویی او با پپ گواردیولاست ؛ در صورتی که بایرن و اتلتیکو مینیه رو بتوانند به فینال جام باشگاه های جهان برسند، ستاره برزیلی با پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن که تا چندی پیش هدایت بارسلونا را در دست داشت و در سال 2008 اعلام کرد که روی رونالدینیو حسابی باز نمی کند ومنجر به جدایی او از بارسا و انتقالش به میلان گردید روبرو خواهد شد.

رونالدینیو تمایل زیادی داشت تا با ارائه نمایشی قدرتمندانه در این تورنمنت به گواردیولا ثابت کند که درموردش اشتباه کرده و توانایی هایش را به سرمربی اسپانیایی نشان دهد؛ اما این مصدومیت بی موقع شاید مانع از تحقق این رویای او شود.

رودریگو لاسمار، رئیس دپارتمان پزشکی این باشگاه برزیلی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام گفت:« رونی با پارگی عضله پایش روبرو شده است. او از همین حالا پروسه درمانی اش را آغازکرده؛ چون مصدومیتش، مصدومیتی جدی است و زمان بازیابی آن ممکن است دوماه و نیم تا سه ماه به طول بینجامد و البته اگر او نهایت تلاشش را به کار بگیرد، شاید بتواند به رقابت های جام باشگاه های جهان برسد.»

رونالدینیو از سال 2012 که به باشگاه برزیلی اتلتیکو مینیه رو منتقل شده بود، هرگز با مصدومیتی جدی مواجه نشده بود.لاسمار در ادامه صحبت هایش گفت:« این چالش بزرگی است که پیش روی رونالدینیو قرار گرفته ولی هم ما و هم خود او انگیزه های زیادی داریم. علم پزشکی ورزشی رشد و پیشرفت زیادی داشته و ما برای سرعت بخشیدن به روند درمانی بازیکنان محدودیت خاصی نداریم. ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا رونالدینیو در زودترین زمان ممکن به میادین بازگردد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)