مرجع خبری پرسپولیس : تركيب پرسپوليس براي بازي با صباي قم باز هم پيچيده و پر از ابهام است.

 

در واقع شكست عجيب مقابل فجرسپاسي سهم عمده‌اي در پيچيده‌ شدن تركيب سرخ‌ها در قم ايفا خواهد كرد، مگر اينكه دنيزلي برعكس 8 بازي قبل از اشتباهات برخي بازيكناني كه مقابل فجر در تركيب ثابت به ميدان رفتند بگذرد و دوباره آنها را در ارنج اصلي به كار گيرد.

 

مهم‌ترين نام در ميان اين جمع محمدحسين هوشيار است كه برخي او را روي هر سه گل دريافتي از فجر مقصر مي‌دانند، هرچند خودش مي‌گويد فقط روي گل سوم و آن هم به خاطر مصدوميت اشتباه كرده است.

 

البته دنيزلي دوست ندارد پشت سر هم گلرهاي تيمش را تغيير دهد اما گفته مي‌شود شانس بازگشت ميثاق به تركيب زياد است و هوشيار روي نيمكت خواهد نشست. در خط دفاع شايد تركيب خط 4 نفره مثل دو سه بازي قبل با نفراتي مثل شكوري، نورمحمدي، شيري و علي‌عسگری آرايش داده شود اما بعيد نيست فشنگچي جاي شكوري را بگيرد.

 

در خط هافبك 3 نفره اگر جاي نوري و كريمي را ثابت بدانيم، بايد دنبال يك هافبك دفاعي بگرديم. بعيد نيست در قم بادامكي جاي مازيار زارع را بگيرد اما يك احتمال هم وجود دارد و آن بازي نوري در هافبك دفاعي و حضور كريمي – بادامكي يا كريمي – مهدوي‌كيا در بال‌هاي راست و چپ خواهد بود. در خط حمله با مصدوميت نوروزي، زايد و هاشميان، گزينه‌هاي زيادي در دسترس نيست اما به نظر مي‌رسد اولادي و رضايي در تركيب اصلي حاضر باشند و يكي از بين فشنگچي يا كاظميان هم به اين جمع اضافه شود. احتمال ديگر هم حضور مهدوي‌كيا در خط حمله است كه البته درصد وقوع آن چندان زياد نيست.

بدين ترتيب در هر خط پرسپوليس نقاط مبهم زيادي در تركيب وجود دارد و شايد فقط نيمي از تركيب 11 نفره امروز تيم دنيزلي را بتوان پيش‌بيني كرد. جالب اينكه اين ابهام براي خود بازيكنان پرسپوليس هم وجود دارد و حتي بعد از تمرين آخر هم چيزي مشخص نمي‌شود تا دو ساعت مانده به بازي شايد همين نكته هم ويسي را تا سوت شروع بازي گيج كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)