مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: اگر باران شديد نباشد ديدار امروز پرسپوليس با داماش در رشت برگزار مي شود.

عزيزالله محمدي در خصوص وضعيت برگزاري بازي پرسپوليس با داماش و امكان لغو آن تصريح كرد: در حال حاضر از شرايط جوي شهر رشت خبر ندارم. در هر صورت اگر بارندگي تمام و يا از شدت آن كاسته شود بازي برگزار مي شود.

 

وي با اشاره به ديدار چند هفته پيش استقلال با ملوان يادآور شد: اگر ميزان بارندگي به اندازه همان بازي باشد مشكلي براي برگزاري بازي امروز نداريم.

محمدي همچنين در خصوص وضعيت بازي تيم نفت با شاهين بوشهر كه بعد از ظهر امروز در تهران برگزار مي شود، گفت: هنوز تصميمي درباره اين بازي نگرفته ايم. بايد ببينيم وضعيت بارندگي به كجا مي رسد. فكر مي كنم تا پيش از ظهر امروز تصميم بگيريم بازي برگزار شود يا نه.

 

 

ناظر داوری : ساعت 15،تعيين تکليف ديدار پرسپوليس و داماش مشخص می شود

ناظر داوري ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و داماش گيلان گفت: ساعت 15 مشخص مي‌شود که ديدار پرسپوليس و داماش برگزار خواهد شد يا خير.

ابراهیم میرزابیگی در خصوص برگزاری دیدار امروز پرسپولیس و داماش در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، با توجه به بارش باران اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست. اکنون به اتفاق ناظر فدراسیون و داوران سر زمین می‌رویم تا اگر مشکلی هست گوشزد شده و برطرف شود. مثلا اگر آبی در زمین جمع شده، باید به طریقی تخلیه شود.

وی ادامه داد: نظر نهایی داور نیز در مورد برگزاری مسابقه با توجه به شرایط زمین و موقعیت جوی نیز بین ساعات ۱۴:۳۰ تا ۱۵ اعلام خواهد شد.

دیدار دو تیم قرار است ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه) در رشت برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)