این احتمال دارد که دو دستیار دراگان اسکوچیچ مسئول هدایت تیم ملی در بازی با سوریه باشند.

با وجود اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی پنجشنبه شب باید به مصاف سوریه برود، اما این احتمال وجود دارد که دراگان اسکوچیچ، وحید هاشمیان و مربی دروازه‌بان‌ها برای این بازی روی نیمکت تیم ملی نباشند.

اسکوچیچ و هاشمیان حدود ۲ هفته است که درگیر ویروس کرونا هستند و هنوز تست آن‌ها منفی نشده تا بتوانند به صورت فیزیکی در تمرین و بازی‌های تیم ملی حضور داشته باشند.

البته حال عمومی هاشمیان و اسکوچیچ بد نیست، اما تست آن‌ها فعلاً منفی نشده، ضمن اینکه اگر این دو درگیر ویروس دلتا شده باشند بیشتر از سه هفته زمان قرنطینه نیاز است. همچنین زگانیر مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هم چند روزی هست که درگیر کرونا شده.

در همین خصوص اگر تا پنجشنبه شب اتفاق جدیدی رخ ندهد تیم ملی با هدایت ماریو و کریم باقری مقابل سوریه صف آرایی خواهد کرد.

البته شایان ذکر است که اسکوچیچ و هاشمیان در این مدت و زمانی که اردوی تیم ملی شروع شده دائماً به صورت تصویری و ویدیویی کار در جریان امور هستند، اما به هر حال عدم حضور فیزیکی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

پزشکان تیم ملی معتقد هستند اسکوچیچ و هاشمیان روند بهبودی دارند و این امکان وجود دارد که تا پنج شنبه شب جواب تست آن‌ها منفی شود، اما احتمال مثبت ماندن تست هر دو نفر هم بسیار بالاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)