پرسپولیس نیوز : مهرداد طهماسبی به دلیل عدم حضور در تمرین امروز تراکتورسازی به کمیته انضباطی این باشگاه فراخوانده شد.

در حالی که امروز همه منتظر بودند مهرداد طهماسبی دروازه نیم فصل اول تیم تراکتورسازی با یکی از دو تیم پرسپولیس و یا فولاد خوزستان به توافق برسد؛ مسوولان باشگاه تراکتورسازی به دلیل عدم حضور او در تمرین امروز این تیم و همچنین عدم مشخص کردن وضعیت نهایی و جدایی اش از جمع سرخپوشان تبریزی او را به کمیته انضباطی باشگاه فرا خواندند.

سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی در گفت وگویی این خبر را تایید کرد.

 

دروازه بان تراکتورسازی گفت:سرپرست تیم در جریان است که کجا هستم و دلیلش چیست.

مهرداد طهماسبی، که کل نیم فصل اول را روی نیمکت این تیم پشت سر گذاشت اکنون به یکی از پر خبرهای تراکتورسازی تبدیل شده است و قطع همکاری وی با سرخپوشان تبریز هر بار به بن بست می خورد.

او که امروز قرار بود برای مذاکرات نهایی با پرسپولیس راهی تهران شود اما هنوز در تبریز به سر می برد و به دلیل شرکت نکردن در تمرین تراکتورسازی به کمیته انضباطی این باشگاه دعوت شده است.

مهرداد طهماسبی،درباره اینکه در حال حاضر کجا حضور دارد گفت:بنده در منزل خود در تبریز به سر می برم و اتفاقا مریض هم هستم. در حال حاضر زیر سرم به سر می برم و وضعیت جسمانی مناسبی ندارم.

وی افزود:سرپرست تیم در جریان است که من چه حال و روزی دارم و اگر واقعا مسئولان باشگاه دوست دارند بدانند من کجا هستم می توانند از سرپرست تیم جویای حال من شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)