یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است به کمیته اخلاق دعوت شود.

با اعلام احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات خلاف واقع خود درمورد اساسنامه هیات‌های استانی با نظر هیات رئیسه به کمیته اخلاق معرفی خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارات شب گذشته حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی یادآور شد: خبیری حرف‌های بی‌اساسی مطرح کرد که در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد. ایشان به دلیل اظهارات کذب و خلاف واقع و فضاسازی نادرست به کمیته اخلاق معرفی شد. هیئت رئیسه و این فدراسیون مبتنی بر قانون، اساسنامه و منافع ملی کارش را انجام می‌دهد. ایشان چندین بار اعلام کرد اطلاعی ندارد و اظهاراتش خلاف واقع است. زمانی که اساسنامه فدراسیون اصلاح می‌شود، اصلاح اساسنامه هیئت‌ها نیز مطرح خواهد شد. برخی با ناآگاهی کامل و ادبیات نازل، پایین و بسیار زشت افکار عمومی را تشویش می‌کنند که فضای اشتباهی است. این پیشنهاد در هیئت رئیسه بحث شد که خبیری به کمیته اخلاق معرفی شود.

اصولی در واکنش به بحث تخلفات شیرازی در هیئت فوتبال تهران اظهار داشت: هر تخلفی برای هر مقامی صورت بگیرد مراجع رسیدگی به آن مشخص می‌شود. هر چیزی بوده باشد در کانال خودش پیگیری خواهد شد. نیازی نیست کسی با هوچی‌گری و فضاسازی رسانه‌ای موضوع را دنبال کند. اینطور نیست یک نفر درد این را داشته باشد که جایگاهی را به دست بیاورد و دنبال فضاسازی باشد و انتظار داشته باشد هیئت رئیسه خلاف اساسنامه که خودش تصویب کرده است عمل کند و فرد دیگری را بگذاریم. شیرازی استعفا داده است و براتی طبق قانون و اساسنامه سرپرست شد و به‌زودی نیز مجمع انتخابات هیئت فوتبال نیز برگزار می‌شود و در فضای قانونی فرد جدید انتخاب خواهد شد.

به این ترتیب قرار است کمیته اخلاق به زودی حسین خبیری را احضار کند.

خبیری شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهاراتی را درمورد هیات فوتبال تهران عنوان کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)