بازیکن پرسپولیس گفت: ‌ پرسپولیس 22 اورونوف دارد و همه برای پرسپولیس بازی می‌کنیم.

فرشاد احمد زاده پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم تلاش کردند تا بتوانند برنده از زمین خارج شوند. دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، ولی تیم ما سرتر بود و بازی خوبی انجام داد. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: تیم ما بعد از شکست برابر الاهلی به هماهنگی کامل دست پیدا کرد. ما به زمان نیاز داشتیم تا بازی به بازی هماهنگ تر شویم و این اتفاق برای ما رخ داد و توانستیم در این دیدار حساس و سنگین برنده از زمین خارج شویم.

وی راجع به اینکه پرسپولیس هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: وقتی یک تیمی این همه قهرمانی می‌آورد انتظارات خیلی بالا می‌رود. تیم ما نسبت به سال گذشته در ترکیب اصلی، پنج شش تغییر داشته است و نیاز به زمان داریم. نگرانی هواداران بجاست، ولی نیاز به زمانی داشتیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم. ما در بازی با الاهلی عربستان هم بازی خوبی کردیم و امیدوارم ‌بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با پیروزی در دربی، استقلال را وارد بحران کردند، خاطر نشان کرد: الان هم گفتم که دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که در دربی می‌برد، یک انرژی مضاعف می‌گیرد و یک اعتمادبه‌نفس بیشتری نسبت به بازی‌های دیگری پیدا می‌کند. همه کارشناسان گفتند که تیم ما سرتر بود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

احمدزاده در پایان درباره بازی با پاختاکور در هفته آینده تصریح کرد: در لیگ نخبگان همه تیم‌ها خوب هستند، ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بعد از یک ریکاوری خوب تمرینات‌مان را برای بازی با پاختاکور ادامه می‌دهیم.

فرشاد احمدزاده در پاسخ به پرسش که پستی که امروز در آن بازی کرد، چه بود گفت: من در پست قبلیم بازی کردم.

وی درباره غیبت اورونوف در دربی گفت: مربی ما به این موضوع اشاره کرد 22 ارونوف داریم و همه برای پرسپولیس بازی می کنیم. اورونوف بازیکن بزرگی است و امیدوارم به زودی برگردد.

وی در پایان گفت: هنوز راه زیادی تا موفقیت داریم و نباید این برد ما را فریب دهد. تلاش می کنیم تا بازیهای آینده هم موفق بوده تا به هدفمان دست پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)