تعطيلات ليگ براي همه تيم‌ها مفيد بود

مرجع خبری پرسپولیس : رحمان احمدي گلر باتجربه پرسپوليسي‌ها كه دليل سكوتش را رسيدن به تمركز بالا مي‌داند، معتقد است تعطيلي ليگ براي همه تيم‌ها مفيد بوده

 

وی افزود : «به نظر من تعطيلي ليگ به نفع همه تيم‌ها بود چون بازي‌هاي فشرده، بازيكنان را خسته كرده بود و به راحتي مي‌شد خستگي را در چهره بازيكنان ديد. من فكر مي‌كنم اگر بازي‌ها به همين صورت ادامه پيدا مي‌كرد، ممكن بود تيم‌ها مصدومان زيادي بدهند. پس اين تعطيلي به همه تيم‌ها كمك زيادي كرد.»

 

احمدي كه اردوي مشهد را مناسب مي‌داند از مفيد بودن بازي تداركاتي با نساجي قائمشهر صحبت مي‌كند: «اردوي مشهد خيلي خوب بود و ما طبق برنامه‌ريزي كادر فني توانستيم 5 جلسه تمرين خوب در 3 روز انجام دهيم. بعد از آن هم بازي تداركاتي خوبي با نساجي داشتيم چون نساجي تيم خوبي نشان داد و ما به دليل فاصله زماني زياد تا بازي با پاس، براي اينكه از فرم مسابقه خارج نشويم بايد يك بازي تداركاتي انجام مي‌داديم كه فكر مي‌كنم نساجي گزينه خوبي بود.»

 

دروازه‌بان پرسپوليسي‌ها اعتقاد دارد بازي با پاس سخت خواهد بود: «پاس تيم خوبي است و بازيكنان خيلي خوبي دارد پس بازي سختي مقابل اين تيم داريم اما ما تمام تلاش‌مان اين است كه 3 امتياز را به‌دست بياوريم و به صدر جدول برگرديم.»

 

رحمان احمدي كه دايي پرسپوليس را باتجربه‌تر از دايي سايپا مي‌داند، فكر مي‌كند مي‌تواند يك قهرماني ديگر را با دايي تجربه كند: «دايي خيلي باتجربه‌تر از قبل شده. به هرحال زماني كه دايي سرمربي سايپا بود، سال اول سرمربيگري‌اش را تجربه مي‌كرد. با اين‌حال توانست تيم را قهرمان كند. پس با توجه به اينكه دايي الان با تجربه‌تر از قبل شده، صددرصد امسال هم قهرمان مي شويم چون هدف اصلي ما رسيدن به قهرماني است.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)