مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چون شاهين چيزي براي از دست دادن نداشت، در خط مياني و حمله بسيار غير منتظره بود.

 

رحمان احمدي درباره ديدار مقابل شاهين بوشهر اظهار داشت: شوتي كه نوري زد، در منطقه كور دروازه بود و ديد نداشتم. اگر زودتر حركت مي‌كردم، مي‌توانستم اين توپ را بگيرم؛ اما در نقطه كور قرار داشت و جلوي ديد من هم گرفته شد.

وي ادامه داد: بايد بيشتر حريف را پرس مي‌كرديم چون آنها روي شوتزني برنامه داشتند؛ اما خدا را شكر به هر 3 امتياز رسيديم.

 

احمدي با اشاره به فشار سنگين شاهين در دقايق پاياني مسابقه اظهار داشت: شاهين در 10 دقيقه پاياني و بعد از اينكه 2 گل دريافت كرده بود، چون چيزي براي از دست دادن نداشت، انتحاري بازي كرد و با تمام نفرات به سمت دروازه ما حمله كردند. آنها بسيار غير منتظره بودند؛ به خصوص در خط مياني و در خط حمله.

 

وي ادامه داد: خوشحالم با نظر دايي بعد از چند مسابقه بازي كردم. هدف اصلي من بسته نگه داشتن دروازه است. اميدوارم كادر فني از بازي من مقابل شاهين رضايت داشته باشد.

احمدي در پاسخ به اينكه هنوز با خط دفاع به هماهنگي لازم نرسيده است، عنوان كرد: در تمرينات با خط دفاع هماهنگ هستيم. درست است در مسابقات رسمي نبوده؛ اما بازي به بازي بهتر خواهيم شد. اين صدرنشيني را هم به هواداران تبريك مي‌گويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)