مرجع خبری پرسپولیس : هيچكس فكرش را نمي‌كرد كه رحمان احمدي بعد از يك فصل نيمكت‌نشيني در سپاهان ناگهان سر از پرسپوليس درآورد. او خاطرات تلخي از سپاهان و رفتارهاي زشت قلعه‌نويي‌ دارد اما آمده است كه با فيكس شدن در پرسپوليس تمام اين خاطرات را به بوته فراموشي بسپارد.

 

*تبريک مي‌گويم. چه شد پرسپوليسي شدي؟

خيلي ممنون. بالاخره علي آقا به ما نظر مثبت داشت و زنگ زدند و پيشنهاد دادند. ما هم نشستيم و به توافق رسيديم.

 

*اين توافق خيلي طول کشيد؟

نه زياد هم طول نکشيد. در يک جلسه همه چيز تمام شد و من پرسپوليسي شدم.

 

 

*انتظار داشتي وقتي در سپاهان نيمکت‌نشين بودي به تيم پرسپوليس بپيوندي؟

واقعاً اين اتفاق عجيب و غريب بود و يک دفعه رخ داد. وقتي پيشنهاد دادند رفتم صحبت کردم و نهايتاً سرخپوش شدم.

 

*پس فکر نمي‌کردي دوباره شاگرد دايي شوي؟

من با دايي کار کردم اما در اين مقطع نه. فکر نمي‌کردم. خيلي دوست داشتم بازهم شاگرد دايي شوم. افتخار مي‌کنم که اين مساله رخ داد و اميدوارم جواب اعتمادش را بدهم.

 

*پرسپوليس امسال را چطور مي‌بيني؟

واقعاً پرسپوليس تيم بزرگي است و افتخار مي‌کنم پيراهن اين تيم را مي‌پوشم. اميدوارم بتوانيم با بازيکنان خوبي که گرفتيم و تيم دارد، جواب هواداران را بدهيم و قهرمان شويم.

 

*با حضور حقيقي و معمارزاده چطور به اين تيم آمدي؟

معمارزاده مي‌رود و نمي‌ماند. اگر ميثاق مي‌ماند به پرسپوليس نمي‌آمدم.

 

*حالا فکر مي‌کني بتواني با پرسپوليس دوباره به تيم ملي برسي؟

تمام تلاشم اين است تا به پرسپوليس کمک کنم و مهره خوبي باشم. قطعا در اين تيم خوب باشم مربيان تيم ملي مرا مي‌بينند و دوباره مي‌توانم ملي‌پوش شوم.

 

*بالاخره نيمکت‌نشيني تو در سپاهان فني بود يا نه؟

همه مي‌دانند مشکلم فني نبود و قلعه‌نويي بايد جواب بدهد. مطمئن باشيد در پرسپوليس حقانيتم را ثابت مي‌کنم تا قلعه‌نويي بفهمد در مورد من اشتباه کرده است.

 

*وقتي قلعه‌نويي به سپاهان آمد مگر با او حرف نزدي؟

من قبل از قلعه‌نويي فيکس سپاهان بودم و مردم و باشگاه از من راضي بودند اما وقتي آمد فقط حرف زد. اين آقا فقط حرف زدن بلد است و کار ديگري بلد نيست. بالاخره بعضي‌ها مثل من بايد نابود شوند تا آقايان به هدف خود برسند.

 

*ماجراي درگيري قلعه‌نويي و عقيلي چه بود؟

من در رختکن نبودم اما وقتي خودم از‌هادي سوال کردم شنيدم که به او توهين کرده است. چون در آنجا نبودم نمي‌توانم ريز ماجرا را بگويم. آن توهين به‌هادي فقط توهين به يک نفر نبود و در واقع به همه توهين کرده است.

 

*شايعه بددهن بودن قلعه‌نويي واقعيت دارد؟

اگر من بگويم بد دهن است باور نمي‌کنند و مي‌گويند چون نيمکت‌نشين بوده و از اين تيم رفته چنين حرفي زده است. من در اکثر بازي‌ها نيمکت‌نشين بودم. واقعاً به بازيکنان بددهني مي‌کند. توهين‌هايي به بازيکنان مي‌کند که اصلا خيلي بد است. در بازي آخر مثلا يک بازيکن 5 دقيقه رفته بود در زمين يک توپ خراب کرد، فحش‌هاي خيلي زشتي به او داد که واقعاً قابل گفتن نيست.

 

*اتفاق افتاده قلعه‌نويي به تو هم فحش بدهد و توهين کند؟

مستقيم که نه. شايد وقتي در زمين بازي بودم فحش داده باشد. من وقتي روي نيمکت بودم به بازيکنان داخل زمين فحش مي‌داد. واقعاً آن توهين و فحش‌هايي که او مي‌داد روي نيمکت براي من زجرآور بود. بعد او ادعا مي‌کند که فوتبال پاک و فلان. او اگر هواي دهن خود را داشته باشد، فکر کنم ما فوتبال پاکي داريم!

 

*واکنشي نشان نمي‌دادي؟

من بازيکن بودم و نمي‌توانستم حرفي بزنم. مسوولاني که روي نيمکت نشسته?اند بايد جواب بدهند. وقتي روي نيمکت نشسته بودم شنيدم. هرکس روي نيمکت بود، شنيده است. اين براي بازيکني که روي نيمکت است استرس‌آور مي‌شود چون آدم پيش خودش مي‌گويد که اگر رفتم در زمين توپي خراب شد، به من هم فحش مي‌دهد. اين حرکات زشت است.

 

*حالا نمي‌ترسي قلعه‌نويي از تو شکايت کند؟

مگر من دروغ مي‌گويم که بترسم؟ دارم واقعيت‌ها را مي‌گويم. مي‌توانيد از تک‌تک بازيکنان سپاهان بپرسيد. چيز دروغي نگفتم. از قلعه‌نويي و هيچ کسي هم نمي‌ترسم چون همه اين چيزهايي را که گفتم، واقعيت دارد.

 

*گفته مي‌شد با شهرداري تبريز هم مذاكره كردي.

با اين تيم به توافق رسيدم اما در قرارداد داخلي كه قرار بود منعقد شود بندي وجود داشت كه ايراد داشت و من هم بعد از مشورت با مدير برنامه‌هايم از امضاي آن خودداري كردم، در نهايت قرار شد جلسه ديگري با اين تيم داشته باشم اما آنها تماس نگرفتند و من هم به ساير پيشنهاداتم فكر كردم.

 

*عليرضا حقيقي گفته او گلر شماره يك پرسپوليس خواهد بود.

در خصوص اظهارات حقيقي صحبتي نمي‌كنم. تشخيص اينكه چه كسي در دروازه بايستد برعهده دايي است، با اين حال من براي گلر يك بودن به اين تيم آمده‌ام و مي‌خواهم حقم را بگيرم. ضمن اينكه تمام تلاش من بر اين است كه پاسخ اعتماد دايي را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)