مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تيم پرسپوليس گفت: بهتر از اينتراخت بوديم و با فوتبالي كه ارائه كرديم پرسپوليس واقعي را نشان داديم.

 

 

رحمان احمدي درباره ديدار برابر اينتراخت فرانكفورت عنوان كرد: اينتراخت تيم بزرگي است و اين بازي يك ديدار تداركاتي بسيار خوب براي ما بود. مقابل اين تيم شروع بدي داشتيم اما در ادامه خيلي خوب بازي كرديم و موقعيت هاي زيادي داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم.

وي ادامه داد: اگر از فرصت هايمان استفاده مي كرديم كار به ضربات پنالتي كشيده نمي شد. بهتر از اينتراخت بوديم و با فوتبالي كه ارائه كرديم پرسپوليس واقعي را نشان داديم.

 

 

 

احمدي درباره حضورش در اين ديدار در دروازه پرسپوليس تصريح كرد: نظر كادرفني بود و خوشحالم كه به من اعتماد كردند. اميدوارم همين روند ادامه داشته باشد تا بتوانم جايگاه اصلي ام را به دست بياورم.

وي در خصوص ضربات پنالتي بازيكنان حريف و مهار يكي از آنها اظهار داشت: پنالتي اول را گرفتم و در بقيه موارد نيز سمت توپ رفتم اما سرعت توپ زياد بود.

احمدي درباره خبر درگيري اش با مهدي شيري كه در يكي از روزنامه ها منتشر شده بود گفت: همسرم صبح ديروز زنگ زد و گفت چرا دعوا كردي در حالي كه روحم از اين موضوع خبر نداشت. نمي دانم چرا اين خبر دروغ را منتشر كردند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)