هم بازيكنان از دستم شاكي هستند هم تماشاگران / من خودم پرسپولیسی ام

مرجع خبری پرسپولیس : محمد احمدپوري را همه جدا از گلزني‌هايش با همان جمله معروف «با پرسپوليس مدارا كرديم» مي‌شناسند. مهاجم شاهين اين جمله معروف را پس از پيروزي پر گل فصل گذشته بوشهري‌ها مقابل پرسپوليس به زبان آورد تا صداي اعتراض قرمزها به هوا بلند شود.

 

احمدپوري در مورد بازي و حاشيه‌هاي احتمالي‌اش مي‌گويد: «امسال فقط 2 بازي انجام داده‌ام و هنوز موفق به باز كردن دروازه حريفان نشده‌ام. اگر خدا توفيق دهد با باز كردن دروازه پرسپوليس استارت خودم را براي گلزني مي‌زنم.

 

ضمن اينكه اول 3 امتياز براي من مهم است و بعد گلزني به پرسپوليس.» پس از پايان بازي برگشت فصل گذشته و آن جمله تاريخي احمدپوري، تماشاگران و بازيكنان پرسپوليس موضع تندي عليه او گرفتند. آيا احمدپوري از حاشيه‌هايي مثل درگيري با بازيكنان پرسپوليس و شعار احتمالي تماشاگران واهمه‌اي ندارد.

 

مهاجم شاهين اينگونه پاسخ مي‌دهد:


 

«خودم هم مي‌دانم بازيكنان پرسپوليس حسابي از دستم شاكي هستند اما من فوتبال خودم را بازي مي‌كنم و توجهي به اين مسائل ندارم. تماشاگران هم هر چقدر بيشتر شعار بدهند و اذيتم كنند انگيزه‌ام براي باز كردن دروازه تيم‌شان بيشتر مي‌شود. پس خيلي دوست دارم شعار دهند تا من بهتر بازي كنم.» آيا اگر احمدپوري همين حالا در موقعيت فصل گذشته قرار بگيرد همان حرف‌ها را عليه پرسپوليس مي‌زند.

 

مهاجم شاهين مي‌گويد: «واقعيتش را بخواهيد من پرسپوليسي هستم اما بعد از آن بازي حرف دلم را زدم. مطمئن باشيد اگر حالا درآن موقعيت بودم هرگز آن صحبت‌ها را نمي‌كردم چرا كه برخي‌ها شيطنت كردند و حاشيه‌هاي بسياري برايم به‌وجود آوردند.»

 

احمدپوري شرايط پرسپوليس را خوب توصيف مي‌كند و مي‌گويد: «پرسپوليسي‌ها با 4 پيروزي خود روحيه بالايي دارند. آنها مي‌آيند تا هم انتقام سال قبل را بگيرند و هم خود را به صدر جدول نزديك كنند. البته ما هم دست و پا بسته نيستيم اما فكر مي‌كنم امسال پرسپوليسي‌ها بايد با ما مدارا كنند.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)