پرسپولیس نیوز : فرمانده کل نیروهای انتظامی گفت: غلامحسین مظلومی با وجود آنکه مثل بازیکنان امروزی درآمد نداشت اما از عزت نفس و مناعت طبع زیادی برخوردار بود.

 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم ختم غلامحسین مظلومی در جمع خبرنگاران گفت:‌غلامحسین مظلومی از قهرمانانی بود که روحیه پهلوانی داشت. او همواره اخلاق‌مدار بود و مراقب کلام و گفتار خود بود. او یک قهرمان متواضع وبی‌ادعا بود.

وی ادامه داد: مظلومی اب وجود اینکه مثل فوتبالیست‌های امروز درآمد نداشت اما از عزت نفس و مناعت طبع زیادی برخوردار بود و دنبال شهرت و ثروت نبود. مظلومی نمونه خوبی برای جوانان ورزشکار امروز ماست. او صفت پهلوانی و قهرمانی را با هم داشت.

فرمانده کل نیروهای انتظامی در مورد برگزاری دربی 79 پایتت گفت: ما پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم خود را انجام می‌دهیم و البته به مرور زمان رفتار تماشاگران و سازماندهی تیم‌ها به گونه‌ای شده که به بلوغ کامل رسیده و در این دیدار با حاشیه‌های خاصی روبرو نیستیم. با این حال پیش‌بینی‌های خود را انجام می‌دهیم تا تماشاگران از امنیت و آسایش برخرودار باشند و در مسائل ترافیکی و انتقال جمعیت به ورزشگاه و بالعکس تسهیلات ترافیکی خواهیم داشت. امیدوارم در این بازی هم شاهد رفتار جوانمردانه مثل رفتار غلامحسین مظلومی باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)