مرجع خبری پرسپولیس: رحمان احمدی سنگربان سرخپوشان توانست یکی از پنالتی های فرانکفورتی ها را مهار کند اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

اولين بازي تداركاتي پرسپوليس با يك تيم بزرگ بود، نظر رحمان در مورد اين بازي چيست؟

براي من خيلي جالب بود كه در اولين بازي تداركاتي با يك تيم بزرگ روبرو شويم. بچه‌ها بسيار خوب بودند و همه در حد و اندازه‌هاي خودشان ظاهر شدند.

در مورد گل زود هنگام حريف چه نظري داري؟

همه چيز خوب بود اما در يك لحظه غافلگير شديم و اصلا تصور دريافت گل را نداشتيم اما به مرور شرايط و نبض بازي را در دست گرفتيم و حملات زيادي را روي دروازه حريف خلق كرديم و توانستيم به گل تساوي دست يابيم.

پنالتي‌ها چطور بود؟

ضربات پنالتي شرايط خاص خودش را دارد. پنالتي اول خيلي مهم است كه گلري بتواند آنرا مهار كند و قطعا روي مسائل روحي بازيكنان حريف تاثير بسزايي دارد. من پنالتي اول را گرفتم اما با بدشانسي نتوانستيم ضربات پنالتي را به گل تبديل كنيم.

جهت پنالتي‌ها را تا حدودي خوب تشخيص مي‌دادي؟

بله، اما ضربات پنالتي بازيكنان تيم اينتراخت خيلي محكم و سرعتي بود و به هر ترتيب به آنها نمي‌رسيدم.

عملكرد خودت چطور بود؟

در بازي گذشته عملكرد بدي نداشتم و فكر مي‌كنم كادر فني هم تا حدودي از من راضي بوده باشند. بازي من نسبت به بازي‌هاي گذشته روز به روز بهتر مي‌شود، چرا كه تمرينات خوبي را زير نظر محمد علي يحيوي انجام مي دهيم.

در مورد بازي با آنتاليا اسپور نظرت چيست؟

بازي با حريف تركيه‌اي هم، يك بازي دوستانه خيلي خوب محسوب مي‌شود. در ديدار رده بندي با يك تيم بزرگ ليگ تركيه مقابله مي‌كنيم. اين مسابقه محك خيلي خوبي براي ما خواهد بود و انشاءا… بتوانيم بازي درخور توجهي را ارائه دهيم و اگر با بدنشاسي روبرو نشويم، در وقت قانوني به نتيجه لازم خواهيم رسيد.

آيا عملكرد دروازه‌بان حريف را آناليز كردي؟

گلر آنها خيلي خوب بود و فراتر از يك دروازه‌بان معمولي ظاهر شد و يقينا بازيكني كه در سطح بالاي بوندس ليگا بازي مي‌كند، بايد اين چنين باشد. او درضربت پنالتي هم خوب كار كرد.

به نظر مي‌رسد شما در يك مورد از پنالتي‌ها اعتراض داشتيد؟

بله. دروازه‌بان آنها روي يك ضربه، كاملا جلو آمد و داور آن را نديد و خطايي اعلام نكرد در صورتي كه بايد آن ضربه، تكرار مي‌شد.

رابطه شما با حقيقي چگونه است؟

ما دو دوست صميمي و دو همبازي حرفه‌اي هستيم و در هر شرايطي با تمرينات و رقابت سالم به هم كمك مي‌كنيم تا در شرايط آمادگي ايده‌آل قرار داشته باشيم و براي ما فرقي ندارد كه كداميك درون دروازه قرار بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)