مرجع خبری پرسپولیس : رئیس جمعیت هواداران فوتبال گفت: کفاشیان ۴ سال در راس فدراسیون بوده و فرد با تجربه‌ای است و نباید طوری شود که خانه‌نشین شود.

 

مرتضی احمدی در اولین گردهمایی خانواده فوتبال ایران گفت: امروز روز خوبی برای فوتبال ما بود و فاصله‌های زیادی که بین فوتبالی‌ها بود کم شد. باید اهالی فوتبال نزدیک‌تر شوند و برگزاری یک نشست کافی نیست.

 

وی ادامه داد: از نبود افرادی چون مهدوی‌کیا، علی دایی، پرویز مظلومی، امیر قلعه ‌نویی و … حسرت خوردم البته نمی‌توان ایرادی گرفت چرا که آنها امروز بازی دارند و نمی توانستند در این محفل حضور داشته باشند اما امیدواری روزی برسد که با حضور چنین افرادی این مراسم برگزار شود.

 

احمدی تاکید کرد: به عنوان قدیمی ترین هوادار فوتبال زمانی که ورزشگاه شهید شیرودی را می‌ساختند از نزدیک شاهد آن بودم اما امروز دلهره دارم چون می‌خواهند فدراسیون را زیر و رو کنند و نباید این طور شود. کفاشیان ۴ سال در راس فدراسیون فوتبال بوده و فرد با تجربه ای تلقی می‌شود و نباید طوری شود که خانه‌نشین شود.

 

این بازیگر سینما تصریح کرد: زمانی هواداران پرسپولیس از شهرستان می‌آمدند و روی زمین می‌خوابیدند اما امروز با اینکه جایی را نداریم اجازه نمی دهیم چنین اتفاقی بیفتد و بعضی اوقات ساندویچ هم به آنها می دهیم. امیدوارم آقای وزیر به فکر جا برای ما باشد.

 

احمدی در پایان گفت: کفاشیان و تاج بیشتر کمک کنند تا به فوتبال خدمت کنیم. فوتبال ما قشنگی های زیادی دارد که باید به آن توجه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)