کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: مهدی طارمی فقط یک موقعیت تک به تک در دقیقه ۹۰ به دست آورد.

رحمان احمدی پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم برای برد بازی کردند. البته در برخی دقایق ما بهتر از پرسپولیس بودیم و در برخی لحظات هم پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد. بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس هم می‌توانستیم گل پیروزی را بزنیم، البته پرسپولیس هم یک موقعیت تک به تک داشت. هر دو تیم 3 امتیاز را می‌خواستند تا وضعیت خود را در جدول تثبیت کنند تا بازی خوبی از کار درآمد.

وی در مورد درگیری بازیکنان پیکان در جریان مسابقه گفت: من کاپیتان تیم هستم و وظیفه‌ام این است که جو را آرام کنم، همه دوست داریم تیم‌مان موفق شود. اتفاق خاصی هم پیش نیامد که روی آن مانور خاصی شود، فشار زیاد است و همه دوست دارند برنده شوند. گاهی اوقات اشتباهی هم رخ می‌دهد، اما نباید سر هم دیگر دادوبیداد کنیم، با یک راهنمایی می‌توان شرایط را بهتر کرد و اینکه از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

دروازه‌بان پیکان در مورد اینکه پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد و این آیا دلیلش درخشش شماست یا بی‌دقتی طارمی، گفت: طارمی فقط یک موقعیت تک به تک در دقیقه 90 از دست داد و موقعیت دیگری نداشت. در فوتبال شرایط این‌گونه است، گاهی اوقات یک دروازه‌بان خوب عمل می‌کند و گاهی هم مهاجم خوب ضربه می‌زند و دروازه‌بان هم خوب عمل می‌کند. اینها به مسائل آمادگی ذهنی مربوط می‌شود.

احمدی در مورد مشکلاتش با باشگاه سپاهان گفت: من اکنون بازیکن پیکان هستم و برای این تیم بازی می‌کنم، تیم بی‌حاشیه‌ای هستیم و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی در مورد اینکه تیم ملی مشکل دروازه‌بانی دارد و شما چه زمانی به تیم ملی برمی‌گردید، گفت: تیم ملی مشکل دروازه‌بانی ندارد، تیم ملی در 6-5 بازی فقط یک گل خورده، پس مشکل دروازه‌بانی ندارد، کادر فنی تیم ملی هم بازیکنان را انتخاب کرده و بازیکن دیگری جایگزین نمی‌شود. تیم ملی بر اساس فهرست کادر فنی ملی‌پوش دارد و اگر بیرانوند هم مصدوم شود، دروازه‌بان دیگری که زیرنظر کادر فنی است به تیم ملی دعوت می‌شود. کی‌روش به دنبال تغییر نسل است و موفق هم بوده و مشکل خاصی وجود ندارد و ما هم برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنیم.

احمدی در مورد اینکه ظاهراً فرد خاصی مانع از حضور شما در تیم ملی است، گفت: بحث فرد نیست، کی‌روش بازیکنان را بر اساس لیاقت انتخاب می‌کند، من هم در تیم ملی نباشم، چیز مهمی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)