مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي كسي كه قصد داشت مسخره بازي در بياورد چرا بايد بازي جوانمردانه را رعايت مي‌كرديم؟

 

رحمان احمدي در مورد اينكه گفته مي شود روز گذشته در راهروي ورزشگاه آزادي با سوشا مكاني درگيري فيزيكي داشته، عنوان كرد: من آدمي نيستم كه خودم را با كسي درگير كنم. به هنگام رفتن به رختكن سوشا مكاني در چشم هاي من نگاه مي كرد و فحش ناموسي داد. من به شانه هايش زدم و گفتم مگر چند سالت است كه چنين فحش هاي ركيكي مي دهي ولي او به فحش دادن هاي خود ادامه داد. حتي محمود ياوري هم پشت سر من بود و وقتي ديد مكاني به من فحش مي دهد به مكاني با لحن بدي گفت ساكت شود و به رختكن برود.

 

وي افزود: در جريان جنجال ها مكاني به علي دايي فحش مي داد. من ناراحت شدم از جايم بلند شدم و به سمت او رفتم و گفتم ساكت باشد و سرجايش برگردد. همان صحنه را داور ديد و فكر كرد كه من مي خواهم با دروازه بان استيل آذين درگير شوم و به همين دليل به من كارت زرد داد.

 

احمدي تصريح كرد: فكر مي كنم فحش دادن به من برنامه ريزي شده بود تا مرا وادار به واكنش كنند تا از سوي كميته انضباطي محروم شوم.

 

دروازه بان پرسپوليس درباره برد تیمش گفت: چرا اين حرف را مي زنيد؟ سوشا مكاني تا قبل از اينكه خودش را به زمين بزند مدام در حال مسخره بازي بود. چون استيل آذين با سوتي هاي او گل خورد چنين حركاتي كرد تا جبران شود. براي كسي كه قصد داشت مسخره بازي در بياورد چرا بايد بازي جوانمردانه را رعايت مي كرديم؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)