سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنانم در مقابل مس راضی نیستم.

 فارس، محمد احمد‌زاده پس از تساوی یک بر یک ملوان مقابل مس عنوان کرد:اگر از گلی که در دقایق ابتدایی بازی دریافت کردیم بگذریم فکر می‌کنم نیمه اول بازی متعادل بود اما در نیمه دوم کنترل بازی بیشتر در اختیار ما بود و تیم مس قصد داشت تا یک امتیاز را از دست ندهد.

وی ادامه داد: مس قصد داشت تا بازی را بیشتر در میانه میدان بچرخاند اما موفق نبود و ما موقعیت‌هایی را خلق کردیم اما نتوانستیم به گل دست یابیم. به هیچ عنوان از کیفیت بازی بازیکنانم راضی نیستم هیچ کدام از بازیکنانم در حد یک بازیکن جوان هم نبودند.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: حتی بازیکنان باتجربه من در کنترل ساده‌ترین توپ‌ها با مشکل روبرو شدند. 4 موقعیت در یک نیمه به دست آوردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. مس به خواسته خود یعنی تساوی رسید در حالی که در طول بازی موقعیتی روی دروازه ما به وجود نیاورد.

احمد‌زاده در خصوص اینکه تیمش بدشانسی آورده یادآور شد: من با این حرف شما موافق نیستم ما خوب بازی نکردیم و بدشانس هم نبودیم. فوتبال قابل قبولی ارائه نکردیم. تماشاگران حق دارند نسبت به کیفیت بازی معترض باشند و این امر را نپذیرند.

وی تماشاگران انزلی را صبور دانست و افزود: تماشاگران ملوان خیلی صبور بودند که به تیم و شخص من در این دیدار اهانت نکردند این موضوع هم نشان دهنده فهم و شعور آنهاست. من عملکرد تیم را نه می‌پذیریم و نه مورد قبولم است. باید از این هم تماشاگر باشعور ملوان قدردانی کنم. شاید امروز روز بدی داشتیم و در حالی که موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل دست یابیم.

سرمربی ملوان در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: مطمئن باشید ما در آینده ناامید نیستیم ما در گذشته بازی‌های باکیفیتی انجام می‌دادیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم باید بررسی کنیم که چرا بازیکنانم در این دیدار اینگونه بازی کردند. احتمال دارد مسائل روانی در این امر دخیل بوده است.

وی ادامه داد: در شرایط طبیعی اتفاقاتی می‌افتاد که بازیکنانم نمی‌توانستند توپ را به گل تبدیل کنند. در حالی که خیلی راحت می‌توانستیم به گل برسیم. بازیکنان بزرگ هم تکنیک‌های معمولی را قادر نبودند انجام دهند. در شش هفته آینده امیدوارم هستیم تا بتوانیم با نتایجی که به دست می‌آوریم به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم. موفقیت تیم وظیفه من است که هم تماشاگران و هم مسئولین باید از من بخواهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)