پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس تا سه شنبه آینده فرصت دارد مدارک خود درباره ادعایی که مطرح کرد را به کمیته انضباطی ارایه کند.

 برانکو ایوانکوویچ در یکی از مصاحبه های پس از پایان بازی خود اشتباهات پی در پی داوری به ضرر پرسپولیس را شبهه برانگیز خوانده بود. در پی این اظهارنظر او کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: سرمربی پرسپولیس چنانچه در این ارتباط مدارکی در اختیار دارد ارایه کند. بعضی کارشناسان این دعوت را نوعی هشدار به ایوانکوویچ تفسیر می کنند. این در حالی است که سرمربی سرخپوشان به طور صریح اتهام مهندسی شده بودن اشتباهات داوری را مطرح نکرده است. به نظر می رسد با توجه به این امر وظیفه کشف این مساله که آیا در لیگ برتر مهندسی نتایج بازی ها وجود دارد یا نه، برعهده مربیان و مدیران باشگاه ها نباشد و نهادهای دیگری در این امر تخصص داشته باشند.

با این وجود برانکو قصد دارد مطالبی را به کمیته ارایه کند. گفته می شود مستندات اصلی او همان احکام صادره از سوی کمیته داوران باشد. که براساس آن داوران بازی های پرسپولیس به دلیل اشتباهات به ضرر این تیم محروم شده اند. این در حالی است که محرومیت داوران بازی های استقلال نیز به دلیل اشتباهاتی که به سود این تیم تمام شد محروم شدند. البته هنوز معلوم نیست که سرمربی سرخپوشان بخواهد به بحث داوری های استقلال ورود کند یا نه. اما چنانکه وکیل وی یا نماینده حقوقی باشگاه قصد حضور در جلسه را داشته باشند به نظر می رسد قضاوت بازی هایی از لیگ غیر از دیدارهای پرسپولیس نیز مورد توجه قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)