خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال امید پرسپولیس آخرین بازی نیم فصل اول خود را بعدازظهر امروز با پیروزی پشت سر گذاشت.

امیدهای پرسپولیس امروز در آخرین بازی دور رفت خود در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم راه آهن نوین بودند و این بازی را با گل های سید علی فاطمی و سید محمد کیایی با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه دادند.

شاگردان منوچهر عبدا… نژاد با این پیروزی 22 امتیازی شده و با توجه به نتایج سایر دیدارها در مکان پنجم یا ششم قرار می گیرند. سرخپوشان شنبه آینده در اولین بازی از دور برگشت در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم پیکان صدرنشین بازیها خواهند بود.

و اما تیم نوجوانان پرسپولیس هم روز گذشته برابر تیم دارایی نوین به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. گل پرسپولیس در این بازی توسط نیما امامی به ثمر رسید.

سعید تهرانی نژاد درباره این دیدار گفت: ما در این بازی، ابتدا از حریف پیش افتادیم اما خوب نبودیم و بازی به تساوی کشید. شاید مشکل از کوچکی ابعاد زمین آیت ا… سعیدی باشد اما به هر حال به اشتباهات خودمان و البته اشتباهات داوری در نیمه اول امتیاز دادیم. من مربی نیستم که اعتراض کنم اما شرایط در نیمه اول به گونه ای بود که ناچار شدم اعتراض کنم حتی صدای تماشاگران هم در آمد.

گفتنی است؛ تیم نوجوانان پرسپولیس بازی بعدی خود را ساعت 15 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر تیم شهرداری قدس انجام خواهد داد.

این هفته قرار بود دربی نونهالان نیز برگزار شود اما این بازی به دلیل تعلیق تیم استقلال معوق ماند. تیم نونهالان پرسپولیس در بازی بعدی خود ساعت 10 صبح روز جمعه میزبان مقاومت خواهد بود که در حال حاضر با 25 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم نونهالان پرسپولیس یک رده پائین تر و در مکان سوم قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)