مرجع خبري پرسپوليس: بازیکنان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر کادرپزشکی این تیم تلاش زیادی می کنند تا در دربی 71 حضور داشته باشند.

 

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز از ساعت 10:30 پشت درب‌های بسته در مجموعه ورزشی آزادی زمین شماره 2 برگزار شد.در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بیشتر به مرور کارهای تاکتیکی و ضربات ایستگاهی پرداختند.

 

* مصدومیت هادی نوروزی، یکی از مهاجمان پرسپولیس به طور کامل برطرف شده و این بازیکن با دستور کادر پزشکی در کنار سایر نفرات برنامه های تمرینی را انجام می دهد.
مصدومیت علیرضا محمد نیز برطرف شده و این بازیکن نیز در کنار سایرین تمرین می کند.

 

*پرسپولیسی ها برای حضور مهرداد اولادی در دربی 71 برنامه های ویژه ای دارند و به همین دلیل این بازیکن با رهایی از بند مصدومیت زیر نظر سردار گمالوویچ به صورت اختصاصی تمرین می کند.

 

*طبق درخواست حمید استیلی، سرمربی پرسپولیس اردوی این تیم قبل از رویارویی با استقلال 48 ساعت قبل از دربی 71 آغاز می شود؛ بنابراین سرخ پوشان پس از تمرین بعداز ظهر چهارشنبه راهی هتل اسپیناس خواهند شد.

 

* پرسپولیسی ها ظهر امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین کردند و قرار است جلسه تمرینی بعد از ظهر این تیم نیز در زمین درفشی فر پیگیری شو د.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)