پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: با رسیدن محرومان و مصدومان اکنون شرایط بهتری داریم و امیدواریم روند صعودی در جدول را طی کنیم.

مجید پروین که شاگردانش بعد از پیروزی بر استقلال، پنجشنبه گذشته، تیم پیکان را هم مغلوب کردند، در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: خدا را شکر، تیم شرایط خوبی دارد. با وجود مشکلاتی که وجود داشت، ما کارمان را زودتر شروع کرده بودیم اما با شروع بازی‌ها ناگهان با چند مصدوم روبرو شدیم. هر هفته محرومی هم داشتیم و این شرایط باعث شد که به یک تیم معمولی تبدیل بشویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با بازگشت مصدومان شرایط تیم خیلی خوب شد. امیررضا قاسمی چهار، پنج هفته است که برگشته و در تمام بازی‌ها، یا گل زده و یا گل ساخته است. ما حسین شعبانی را هم نداشتیم حتی در روز بازی با استقلال، چهار بازیکن ما محروم و مصدوم بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الان فقط نوید صبوری را نداریم که مصدوم است. شرایط تیم خوب شده است و امیدواریم جایگاه خوبی را در جدول در اختیار بگیریم.

 

شنبه 12 مهر؛ امید پرسپولیس– پیکان

 تیم فوتبال امید پرسپولیس امروز شنبه 12 مهر به مصاف تیم فوتبال امید پیکان می‌رود.
سرخپوشان امید امروز از ساعت 15 در ورزشگاه امام رضا (ع) در برابر تیم پیکان صف‌آرایی خواهند کرد.

 

جوانان پرسپولیس 2 – پیکان صفر

 تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در دیدار برابر پیکان با نتیجه دو بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

 سرخپوشان جوان در دیدار برابر پیکان با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافتند. گل‌های پرسپولیس در این دیدار توسط حسین شعبانی و امیر قاسمی به ثمر رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)