پرسپولیس نیوز : با توجه به حساسیت چشم های محسن مسلمان، برانکو ایوانکوویچ به وی اعلام کرده بعد از بهبود چشمش روز پنجشنبه به تمرین تیم اضافه شود.

 اخبار اردوی پرسپولیس در ترکیه را در ادامه می خوانید:

*سرخپوشان از ساعت 17 امروز تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد. آنها امروز صبح به کارهای تئوری و مرور برنامه های تاکتیکی پرداختند.

*پرسپولیسی ها از ساعت 13 به وقت محلی برای صرف ناهار به رستوران هتل خواهند رفت.

*سرخپوشان دیروز در تایم استراحت خود به بیلیارد و تنیس پرداختند که این موضوع با استقبال شدید بازیکنان روبه رو شد و به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ امروز هم به آنها اجازه داده تا در فاصله تمرین صبح و بعدازظهر امروز هم به بیلیارد و تنیس بپردازند که در این بین کری شدید سوشا مکانی با دیگر بازیکنان بر سر رقابت بیلیارد جالب توجه بود. سوشا دیروز هم در بازی بیلیارد همه را شکست داده بود.

* کریم باقری در تماس با برانکو ایوانکوویچ پیگیر وضعیت اردو شد. وی قرار است برای یکسری کارهای شخصی اش به خارج از کشور سفر کند و بعد از بازگشت سرخپوشان از ترکیه به آنها ملحق خواهد شد.

*با توجه به اینکه عید فطر نزدیک است بازیکنان تیم های حاضر در ترکیه در این تعطیلات تیم های خود را رها کرده و به مرخصی می روند و به همین دلیل هنوز دو بازی دیگر سرخپوشان قطعی نشده است و احتمال دارد با توجه به تعطیلات عید فطر این دو بازی لغو شود.

*با توجه به حساسیت چشم های محسن مسلمان، برانکو ایوانکوویچ به وی اعلام کرده بعد از بهبود چشمش روز پنجشنبه به تمرین تیم اضافه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)