مرجع خبری پرسپولیس :اخبار چند خطي

طبق قول‌هايي كه به بازيكنان پرسپوليس داده‌اند قرار شده بازيكنان پاداش 400 هزار توماني برد مقابل مقاومت را در اردوي پيش از بازي فولاد دريافت كنند. از قرار معلوم پاداش دو پيروزي مقابل پاس همدان و صبا نيز همراه با اين پاداش به بازيكنان پرداخت مي‌شود.

چكي كه باشگاه پرسپوليس به محمد منصوري داده مربوط به مطالبات فصل گذشته اين بازيكن است كه به تاريخ شنبه (امروز) صادر شده است.
بعد از شكايت ايوان پتروويچ از باشگاه پرسپوليس درباره مطالبات خود از اين باشگاه قرار است روز سوم آبان جلسه كميته انضباطي در اين مورد تشكيل شود.
آناليزور باشگاه پرسپوليس منتخبي از فيلم بازي‌هاي فولاد را در اختيار كرانچار گذاشت.
باشگاه پرسپوليس به دنبال تمديد قرارداد با مجموعه خيريه عمل است تا تمرين‌هاي تيم در اين مجموعه ادامه داشته باشد. البته پرسپوليسي‌ها به دنبال اين هستند هر طور شده امكانات اين مجموعه را كامل كنند وگرنه شايد محل ديگري را در نظر گيرند.
با وجود اينكه عليرضا محمد پا به توپ شده و تمرين‌هايش را شروع كرده اما به احتمال زياد او ديدار مقابل فولاد را از دست خواهد داد. زرينه پزشك پرسپوليس با اعلام مصدوميت محمد از ناحيه همسترينگ اعلام كرده مدافع راست پرسپوليس يك تا دو هفته قادر به حضور در ميدان نخواهد بود.
احمدرضا عابدزاده هرگونه اختلاف با حبيب كاشاني و محدود شدن وظايف خود در تمرينات و مسابقات را تكذيب كرد. وي حتي اعلام كرد شايد از خبرگزاري كه اين خبر را انتشار داده شكايت كند.
قرار شده حبيب كاشاني براي تقويت كميته فني از تعدادي از پيشكسوتان پرسپوليس دعوت به همكاري كند. البته از تركيب قبلي اين كميته عضوي خارج نمي‌شود.
صبح روز پنج‌شنبه اعضاي كادر فني تيم‌هاي پايه طي جلسه‌اي گزارشي در مورد وضعيت فعلي تيم‌هاي خود را به محسن مختاري نماينده كاشاني در اين امور ارائه كردند.
عليرضا حقيقي براي تعيين ميزان مصدوميت جزيي خود امروز از پاي مصدومش MRI مي‌گيرد. در ضمن حقيقي جدايي خود از پرسپوليس را تكذيب كرد.
بعد از حضور اسماعيل بيگي در باشگاه النصر، حالا باشگاه الاهلي دبي نيز به دنبال دو ليدر اصلي پرسپوليس است.
عليرضا واحدي نيكبخت ظهر روز پنج‌شنبه در باشگاه پرسپوليس حاضر شد اما موفق به ملاقات حبيب كاشاني نشد. گفته مي‌شود نيكبخت در نيم‌فصل دوم به استيل‌آذين خواهد رفت.
محمد مولايي بدنساز پرسپوليس اخيرا بابت مطالبات خود چكي به مبلغ 5 ميليون تومان گرفته و حبيب كاشاني به او قول داده ظرف هفته آينده 10 ميليون تومان ديگر به وي پرداخت خواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)