مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

كريم باقري در بازي مقابل پاس همدان براي هشتاد و هفتمين بار بازوبند كاپيتاني را بر بازو بست و ركورد قبلي در اين زمينه كه متعلق به افشين پيرواني با 86 كاپيتاني بود را شكست. باقري از فصل 86-85 كاپيتان اول پرسپوليس است.
سامان آقازماني، اكبر صغيري و ابراهيم شكوري سه بازيكني بودند كه به همدان رفتند اما در ليست 18 نفره جايي نداشتند. اين سه بازيكن از جايگاه ويژه بازي را تماشا كردند.

قرار بود عباس انصاري‌فرد عصر پنج‌شنبه در همدان حاضر شده و بازي پرسپوليس را از نزديك ببيند اما اين سفر عملي نشد. انصاري‌فرد صبح روز پنج‌شنبه براي ملاقات با علي‌آبادي به سازمان تربيت بدني رفت و اين بار تلاش او براي به دست آوردن پول جواب داد. در اين ملاقات قرار شد 300 ميليون تومان به باشگاه پرسپوليس كمك شود تا از اين مبلغ، بدهي به هوار ملامحمد، بازيكنان برزيلي و چند بازيكن ديگر پرداخت شود. قرار است در هفته جاري و در صورت امضاي قرارداد نهايي با اسپانسر، يك ميليارد تومان به حساب باشگاه پرسپوليس واريز شود.

 به گفته انصاري‌فرد، هوار ملامحمد روز شنبه در هيات فوتبال قراردادش را ثبت مي‌كند و در تمرين‌ها حاضر مي‌شود که عملا این اتفاق افتادو او دقایقی قبل سرخپوش شد

عباس انصاري‌فرد روز يكشنبه در يك كنفرانس خبري واقع در يكي از هتل‌هاي تهران خبر افتتاح بيمارستان تخصصي پرسپوليس را اعلام خواهد كرد. اين بيمارستان در خيابان گاندي واقع است و سهامداران

 آن براساس توافق انجام شده با باشگاه، نام پرسپوليس را براي آن انتخاب كرده‌اند. اين بيمارستان از سه ماه ديگر فعاليت خود را آغاز مي‌كند.

در نظرسنجي انتخاب بهترين بازيكن پرسپوليس در ديدار هفته دوم مقابل استقلال اهواز، ميثاق معمارزاده با 397 امتياز به عنوان بهترين بازيكن برگزيده شد. كريم باقري و محسن خليلي هم در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفتند.

محمد خاكپور به واسطه دوستي نزديك با مجيد نائيني سرمربي اميدهاي پرسپوليس در تمرين‌هاي اين تيم حاضر شد. خاكپور از حضور بازيكنان با استعداد در تركيب اميدهاي پرسپوليس به نيكي ياد كرد.


برنامه تورنمنت شيخ منصور اعلام شد. پرسپوليس در بازي اول خود در اين تورنمنت روز شنبه 7 شهريور ساعت 23:30 به وقت دبي در ورزشگاه آل مكتوم مقابل الكرامه سوريه قرار خواهد گرفت. دو ساعت قبل از بازي پرسپوليس- الكرامه، ديدار النصر امارات و الفيصلي اردن برگزار مي‌شود. ديدارهاي رده‌بندي و فينال نيز روز دوشنبه 9 شهريور در ساعات 21:30 و 23:30 برگزار خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)