مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

در پي مشكلات مالي باشگاه پرسپوليس عباس انصاري‌فرد براي دريافت كمك نقدي به سازمان تربيت بدني مراجعه كرده اما دست خالي برگشته است. انصاري‌فرد به دنبال مبلغي براي پرداخت طلب بازيكنان از سوي سازمان است و حتي اعلام كرده اين پول را به‌صورت قرض مي‌خواهد اما فقط قول‌هايي شنيده است.

در پي پرداخت نشدن مطالبات بازيكنان، كريم باقري صبح ديروز قبل از تمرين از جانب بازيكنان به باشگاه رفت و به نمايندگي از هم‌تيمي‌هايش در اين‌باره صحبت كرد.

عليرضا محمد ديروز بعد از ادامه مداوا در رختكن، تمرين‌هاي هوازي و استقامتي‌اش را پي گرفت. محمد از ديروز كار با توپ را شروع كرد اما به احتمال فراوان پرسپوليس را در سفر به همدان همراهي نخواهد كرد.


هر چند كه هنوز كارت بازي عادل كلاه كج صادر نشده اما اگر اين اتفاق هم بيفتد وي پرسپوليس را در سفر به همدان همراهي نخواهد كرد. مولايي بدنساز پرسپوليس اعلام كرد

 عادل هنوز از نظر بدني مشكل دارد.


تغييراتي در برنامه سفر پرسپوليس به همدان به‌وجود آمده و قرار است كاروان پرسپوليس شامل 21 بازيكن، كادر فني، تداركات، پزشكي و … ساعت 9 صبح چهارشنبه با اتوبوس راهي همدان شوند. به اين ترتيب پرسپوليس احتمالا عصر پنج‌شنبه در همدان تمرين سبكي را انجام خواهد داد. قرار شده نام سه نفر در همدان خط بخورد. پرسپوليسي‌ها در هتل پارس همدان اسكان مي‌يابند و ساعتي پس از بازي با اتوبوس به تهران برمي‌گردند.
زلاتكو كرانچار هم با سفر پرسپوليس به دبي و حضور در تورنمنت چهار جانبه شيخ منصور موافقت كرد. چنانچه شوراي برون‌مرزي به پرسپوليس اجازه سفر دهد كاروان 45 نفره سرخپوشان بعد از بازي با صباي قم در تاريخ 5 شهريور راهي دبي خواهد شد. همچنين پرسپوليس قصد دارد بعد از حضور در اين تورنمنت يك بازي تداركاتي با العين هم انجام دهد.
باشگاه پرسپوليس با انتشار بيانيه رسمي به ليدرهاي مخصوص اين باشگاه اعلام كرد از اين به بعد براي تماشاي ديدارهاي استيل‌آذين به ورزشگاه دستگردي نروند. جالب اينكه كانون هواداران باشگاه پرسپوليس سه نفر از ليدرهاي رسمي اين باشگاه كه جمعه گذشته به ورزشگاه دستگردي رفته بودند را اخراج كرده است.
ديدار پاس همدان- پرسپوليس كه پيش‌تر قرار بود در ورزشگاه 17 هزار نفري قدس برگزار شود در استاديوم شهيد مفتح كه گنجايش 15 هزار نفر را دارد انجام خواهد شد. البته جالب اينكه پاسي‌ها دوست داشتند به دليل عرض زياد ورزشگاه قدس در اين ورزشگاه به مصاف پرسپوليس بروند تا برنامه‌هاي تاكتيكي خود را به خوبي اجرا كنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)