مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

دكتر فريد زرينه پزشك تيم پرسپوليس اعلام كرد اشپيتيم آرفي قادر به حضور در تمرين‌هاي گروهي نيست و شايعاتي مبني بر اينكه او از امروز (يكشنبه) تمرين مي‌كند حقيقت ندارد. به گفته زرينه آرفي در تمرين‌ها از ناحيه قفسه سينه دچار ضرب‌ديدگي شده و مداواي او سه هفته طول مي‌كشد. آرفي فعلا مشغول فيزيوتراپي است.

عليرضا محمد كه از روز جمعه همراه با تيم تمرين مي‌كند از امروز در تمرين‌هاي گروهي شركت خواهد كرد و قطعا به بازي با صبا مي‌رسد. اين خبر را فريد زرينه پزشك پرسپوليس هم تاييد كرده است.

طبق اعلام مديران باشگاه پرسپوليس از جمله محمد آخوندي عضو هيات مديره اين باشگاه، سازمان تربيت بدني طي هفته آينده كمكي يك ميلياردي به پرسپوليس خواهد كرد. البته اين كمك منوط به عدم عقد قرارداد پرسپوليس با اسپانسر جديدش است.

مسوولان پرسپوليس اعلام كرده‌اند در هر بازي فقط به 18 بازيكن داخل ليست لباس مي‌دهند

 كه اين قضيه باعث دلخوري ساير بازيكنان كه البته تعدادشان كم نيست شده.

مشكلات نامرتب بودن البسه پرسپوليسي‌ها در ديدار با پاس همدان هم به وضوح قابل مشاهده بود. با اينكه مشكل شورت ورزشي تيم حل شده و همه از شورت‌هاي حصاري استفاده كرده بودند اما جوراب‌هاي اين توليدي دوباره مشكل‌ساز شده تا همه سراغ جوراب‌هاي آل اسپورت و ديگر برندها بروند. در اين بين جالب است كه محمد پروين از جورابي با نوشته LFC استفاده كرده بود كه احتمالا متعلق به تيم ليورپول است!


كريم باقري هم در ديدار با پاس از ناحيه زانو مصدوم شده و بايد دو روز فيزيوتراپي كند.
قرار شده در صورت تغيير يا عدم تغيير در راس رياست سازمان تربيت بدني، نام عباس انصاري‌فرد و ديگر اعضاي هيات مديره باشگاه در سازمان ثبت به ثبت برسد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)