مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

گفته ميشود پاداش پيروزي بر پاس همدان قبل از ديدار با صبا به بازيكنان پرداخت خواهد شد. مبلغ اين پاداش براي بازيكنان اصلي 400 هزار تومان است.

محسن خليلي در فوتبال دستگرمي تمرين ديروز دچار مصدوميت شد و از بازي بيرون رفت. خليلي ابتدا گفت: «شوت زدم، عضلاتم گرفت، چيزي نيست» اما بنا بر اعلام زرينه پزشك پرسپوليس مهاجم پرسپوليس 7 تا 10 روز قادر به شركت در تمرينهاي گروهي نيست. با اين وضعيت خليلي حداقل بازي با صبا را از دست ميدهد، ديروز صبح مجتبي زارعي هم دچار مصدوميت جزيي شد كه البته مشكلي او را تهديد نميكند.

اشپيتيم آرفي كه ديروز در تمرينهاي گروهي شركت كرد و البته به صورت اختصاصي تمرينهاي استقامتياش را پي گرفت اعلام كرد: «سعي ميكنم هر طور شده به بازي با صبا برسم اما اينكه در تركيب اصلي باشم يا نه به نظر كادر فني بستگي دارد

زلاتكو كرانچار سرمربي كروات پرسپوليس بعد از تمرين دیروز  راهي باشگاه شد تا

در جلسه با انصاريفرد وضعيت فني تيم را تشريح كند.

هيات مديره پرسپوليس دیروز عصر بعد از وقفهاي طولاني تشكيل جلسه داد. آخرين باري كه اعضاي هيات مديره دور يك ميز نشستند مربوط به قبل از حضور كرانچار در ايران است.


با وجود اينكه بحث جريمه بازيكنان از سوي باشگاه مطرح شده اما توليت معاون حقوقي باشگاه ميگويد تا زماني كه كميته انضباطي مستقل باشگاه تشكيل نشود نميتوان هيچ بازيكني را جريمه كرد. توليت گفته در اين كميته انضباطي حتي مديرعامل باشگاه هم دخالت نخواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)