مرجع خبری پرسپولیس :حضور رضا چلنگر در تمرين ديروز و غيبت پيپل‌زاده شايعه تغيير مترجم سرمربي را بر سر زبان‌ها انداخت. اما خود چلنگر آن را تكذيب كرد و گفت: «او بركنار نشده و من هم چون كارمند باشگاه هستم امروز آمدم تا كرانچار به مشكل نخورد.»
جدايي سعيد حلافي و انتقال قرضي‌اش به فولاد را سايت رسمي باشگاه خبر داده اما جالب است كه خوردبين آن را رد مي‌كند: «بحث رفتن نيست و حلافي هم مثل بقيه بايد در پرسپوليس بماند.»
ميزان پاداش و جريمه‌هاي بازيكنان بابت برد و باخت در بازي‌هاي اين فصل دو روز پيش اعلام شد و امروز روابط عمومي باشگاه آن را تكذيب كرد و گفت كه تصميمي در اين باره گرفته نشده.
بعد از اعتراض بازيكنان پرسپوليس به خاطر تاخير در پرداخت طلبشان باشگاه به آنها قول داد كه تا دو هفته ديگر مابقي طلبشان را مي‌پردازد تا همه به يك اندازه پول گرفته باشند.
طبق قرعه‌كشي جام حذفي، پرسپوليس در يك‌شانزدهم نهايي با ايرانجوان بوشهر يا شاهين اهواز بازي مي‌كند و در مرحله يك‌هشتم فولاد رقيب احتمالي سرخ‌ها است. در يك‌چهارم هم پيكان، استقلال اهواز و برق شانس بيشتري براي رويارويي با پرسپوليس دارند. البته سپاهان هم مي‌تواند حريف احتمالي پرسپوليس در يك‌چهارم نهايي جام حذفي باشد.
در پي به‌وجود آمدن اختلاف مالي در پرونده‌هاي پرسپوليس، مديران باشگاه تا شنبه فرصت دارند كه اسناد و مدارك موجود را در اختيار سازمان تربيت بدني قرار بدهند.
وكيل دو بازيكن برزيلي پرسپوليس كه وظيفه ترجمه قرارداد آنها را برعهده داشته، مدعي شده كه رقم قرارداد وسلي و تياگو جمعا يك ميليارد و صد ميليون تومان براي دو سال بوده.
به خاطر پرتاب نارنجك در جريان بازي با بنيادكار، AFC باشگاه پرسپوليس را 3 هزار دلار جريمه كرد.
باشگاه پرسپوليس شكايتنامه‌اي را عليه شارجه تنظيم كرده و بابت كناره‌گيري اين تيم اماراتي از ليگ قهرمانان، خسارتي بالغ بر 350 هزار دلار را درخواست كرده است. 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)