مرجع خبری پرسپولیس : زلاتكو كرانچار براي تمرينات پيش از بازي با سايپا خواستار يك روز تعطيلي بود اما حبيب كاشاني با اين موضوع مخالفت كرد. همچنين كاشاني از كرانچار خواسته هر هفته يك روز با او جلسه داشته و مشكلات تيم را گزارش كند.

ديروز نامه اعتراض باشگاه پرسپوليس به وضعيت داوري‌ها به فدراسيون ارسال شد.
حبيب كاشاني از كرانچار خواسته برنامه خود براي تعطيلات سه هفته‌اي نيم‌فصل را ارائه كند. گفته مي‌شود احتمال اردوي يك هفته‌اي در دبي وجود دارد اما احتمال برپا شدن اردو در كيش بيشتر است.
مصدوميت كريم باقري از سوي فريد زرينه پزشك پرسپوليس تاييد شد. زرينه اعلام كرده باقري در ديدار با ملوان دچار كشيدگي كشاله ران شده و خودش درخواست تعويض داده است. به گفته زرينه باقري روزي دو جلسه در كلينيك وي فيزيوتراپي مي‌كند و تا 10 روز آينده به ميادين بازخواهد گشت.
بنا به تاييد پزشك تيم، عليرضا محمد مشكلي براي ديدار با سايپا نخواهد داشت و كرانچار مي‌تواند در ديدار روز پنج‌شنبه از مدافع راست اصلي‌اش استفاده كند.
تمرين‌هاي پرسپوليس عصر ديروز با حضور در سالن وزنه و استخر و سوناي نياوران ادامه پيدا كرد. امروز صبح بازيكنان اصلي پرسپوليس تمرين خواهند كرد و براي عصر ديدار تداركاتي ذخيره ها با اميدها ترتيب داده شده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)