مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

بعد از بازي و در رختكن پرسپوليسي‌ها شايعه حضور مصطفي دنيزلي به جاي زلاتكو كرانچار شنيده شد اما اين شايعه خيلي زود تكذيب شد.
باشگاه پرسپوليس اعلام كرده بود برد دربي براي هر بازيكن 4 ميليون تومان پاداش دربر خواهد داشت اما حالا كه بازي مساوي شده باز هم خبرهايي مبني بر اهداي پاداش به بازيكنان شنيده مي‌شود.
مولايي مربي بدنساز پرسپوليس صبح ديروز به باشگاه رفت تا عباس انصاري‌فرد را ببيند و درباره دريافت مطالباتش حرف بزند اما وقتي مديرعامل را در محل باشگاه نيافت براي وي نامه‌اي گذاشت كه چنانچه تا قبل از بازي با مقاومت طلبش را نگيرد، پرسپوليس را ترك خواهد كرد.
حسين بادامكي هم ديروز صبح به باشگاه رفت تا درباره اتفاقات اخير و بيرون ماندن ناگهاني‌اش از ليست 18 نفره صحبت كند اما خب او نيز انصاري‌فرد را پيدا نكرد. گفته مي شود بادامكي خواستار دريافت رضايتنامه‌اش شده تا پرسپوليس را ترك كند.
عباس انصاري‌فرد ديروز به سازمان تربيت بدني مراجعه كرد تا حميد سجادي را ببيند اما معاون سازمان را پيدا نكرد تا دست خالي برگردد. البته بعد از اينكه وي سازمان را ترك كرد به انصاري‌فرد خبر رسيد سجادي در دفتر جديدش حاضر شده تا مديرعامل پرسپوليس دوباره به سازمان مراجعه كند و جلسه‌اي با سجادي داشته باشد. جالب اينكه دو طرف بعد از اين جلسه چيزي از محتويات آن بروز ندادند.
بعد از درگيري فيزيكي مرادي رييس هواداران پرسپوليس و حسين عسگري بوقچي قديمي اين تيم، عسگري به كميته انضباطي شكايت كرده و قاضي شريفي هم به وي گفته اين موضوع را پيگيري خواهد كرد.
عباس انصاري فرد اعلام كرده از وضعيت فعلي خسته است و ديگر حاضر نيست پستي در رابطه با ورزش قبول كند. گفته مي‌شود به انصاري‌فرد حضور در گزينش حراست سازمان تربيت بدني پيشنهاد داده شده است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)