مرجع خبری پرسپولیس : پاداش بردهاي خارج از خانه پرسپوليس 600 هزار تومان اعلام شد و هر برد خانگي 400 هزار تومان. در عوض به ازاي هر شكست خانگي هر بازيكن 500 هزار تومان جريمه مي‌شود و جريمه شكست خارج از خانه هم 400 هزار تومان است.
اگرچه مسوولان باشگاه همكاري با باوي را رد كرده‌اند ولي حبيب كاشاني تصميم دارد در تيم‌هاي پايه باشگاه پرسپوليس يكي از پست‌ها را به كريم باوي بدهد.
بعد از نامه‌نگاري‌هاي باشگاه با وينگادا، نماينده اين مربي پرتغالي عصر ديروز به باشگاه رفت و با مدير حقوقي پرسپوليس به گفت‌وگو نشست. وينگادا به پرسپوليسي‌ها پيغام داده كه در صورت پرداخت طلب 280 هزار دلاري‌اش شكايت خود را از فيفا پس مي‌گيرد.
غير از آن چند بازيكني كه قبل از امضاي قرارداد 40 درصد خود را دريافت كردند، خيلي از پرسپوليسي‌ها هنوز حتي يك قسط خود را هم كامل نگرفته‌اند. به همين خاطر به حبيب كاشاني پيغام داده‌اند كه تا قبل از بازي فردا بخشي از پول‌شان را بپردازد.
اگرچه با اعلام باشگاه، تساوي‌هاي پرسپوليس پاداشي نخواهد داشت اما حبيب كاشاني گفته كه بابت تساوي خارج از خانه برابر فولاد به هر بازيكن 200 هزار تومان مي‌دهد.
آخرين تمرين سرخ‌ها قبل از بازي با سايپا ساعت 10:30 امروز در مجموعه عمل برگزار شدو سپس بازيكنان منتخب كادر فني بايد ساعت 19 خود را در هتل اوين به مربيان معرفي كنند.
برخلاف آنچه درباره مربيگري خاكپور در پرسپوليس مي‌شنويم قرار نيست چنين اتفاقي بيفتد چرا كه كاشاني قصد دارد از خاكپور در تيم‌هاي پايه باشگاه استفاده كند.
جدايي سعيد حلافي قطعي شده و او نيم‌فصل به فولاد مي‌رود. حلافي مي‌گويد كه سرنوشت كرانچار تاثيري در تصميم‌اش ندارد و كرانچار هم برود او حاضر به ماندن نيست چرا كه ديگر تحمل نيمكت‌نشيني را ندارد.
مديريت تيم‌هاي پايه باشگاه پرسپوليس را از امروز ابوذر مختاري به عهده خواهد داشت. او كه در دوره قبلي مديريت حبيب كاشاني هم اين سمت را برعهده داشت بار ديگر حكم مديريت تيم‌هاي پايه باشگاه پرسپوليس را دريافت كرده است.
برخلاف شايعات، مشكل هوار ملامحمد يك سرماخوردگي ساده است، نه آنفلوآنزا. دكتر زرينه هم مي‌گويد كه اين بازيكن عراقي مشكلي براي بازي فردا ندارد.
وضعيت مصدوميت كريم باقري مبهم است و به نظر مي‌رسد او را در بازي با سايپا هم در تركيب پرسپوليس نبينيم. دكتر زرينه درباره او مي‌گويد: «احتمال كمي دارد او به بازي برسد چون وضعيت‌اش مبهم است. ولي تلاش مي‌كنيم او را برسانيم. اگر هم نشد او را براي بازي بعدي آماده مي‌كنيم.»
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)