مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

افتتاح طرح بيمارستان، مديران باشگاه را به فكر راه‌اندازي موسسات جديد ديگري به نام پرسپوليس انداخته. در اين باره عباس انصاري‌فرد مشغول مذاكره با چند كارشناس بيمه است تا اگر نتيجه بررسي‌ها درباره درآمدزايي از اين طريق مثبت بود، بيمه پرسپوليس را هم راه‌اندازي كنند.

درباره دادن اطلاعات غلط به سرمربي پرسپوليس بحث‌هاي بسياري مطرح بود و حتي گفته شد آناليزور باشگاه خواسته‌هاي شخصي‌اش را به كرانچار ديكته مي‌كند اما دكتر زادمهر با تكذيب شايعات توضيح مي‌دهد: «باشگاه چند آناليزور دارد، نه يك نفر را كه طبق ميل خودش آناليز كند. علاوه بر اين همه آناليزورهاي باشگاه با نظارت خود كرانچار كار مي‌كنند نه جداگانه

اختلاف افشين پيرواني با انصاري‌فرد اين شائبه را به‌وجود آورد كه او به خاطر عدم پرداخت طلب سال گذشته‌اش از باشگاه شكايت مي‌كند. حال آنكه خودش مي‌گويد هرگز چنين قصدي ندارد: «من و انصاري‌فرد با هم مشكل داريم ولي اين باعث نمي‌شود از پرسپوليس شكايت كنم. هرگز از پرسپوليس شكايت نخواهم كرد و سعي دارم اين مشكل دوستانه حل شود

يكي از راه‌هاي اين فصل پرسپوليس براي درآمدزايي، مسابقه پيش‌بيني است كه باشگاه هواداران كشور برگزارش مي‌كند. طبق توافق‌هاي صورت گرفته قرار است از درآمد حاصل از فروش كارت‌هاي مسابقه، 20 درصد خالص به باشگاه پرسپوليس برسد.


به گفته مجيد فرخزادي همكاري با اسپانسر 6 ميلياردي به نتيجه مثبتي نرسيده و اول بايد

 در هيات مديره تصويب شود بعد در اختيار سازمان قرار بگيرد. پيش از اين مخالفت علي‌آبادي مانع از نهايي شدن اين همكاري شده بود و حالا باشگاه پرسپوليس منتظر است تا دكتر سعيدلو در اين‌باره تصميم بگيرد.

غيبت محسن خليلي در بازي فردا قطعي است. او چند روزي است از ناحيه كشاله دچار آسيب‌ديدگي شده. پزشك پرسپوليس بعد از بررسي نتيجه MRI خليلي مي‌گويد: «كشيدگي كشاله ران خليلي شديد بوده و او براي بهبودي حداقل به يك هفته فيزيوتراپي نياز دارد.» غير از اين بازيكن، محمد منصوري هم به خاطر مصدوميت در بازي فردا برابر صبا غايب است.

از بازگشت هوار ملامحمد به عراق چند روز گذشته و جالب است كه مديريت پرسپوليس هنوز نمي‌داند درباره اين بازيكن چه گذشته! خوردبين مي‌گويد: «تا جايي كه من خبر دارم او الان بايد در هتل المپيك باشد. شايد هم اگر به امارات رفتيم، آنجا به تيم ملحق شود»!


سفر پرسپوليس به امارات هنوز قطعي نيست. محمود خوردبين ديروز از تلاش‌هاي باشگاه براي رفع موانع موجود خبر داد و گفت كه حضور در تورنمنت امارات هنوز قطعي نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)