مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

با مخالفت كرانچار بازي دوستانه ديروز پرسپوليس كه قرار بود برابر شهرداري بندرعباس انجام شود لغو شد. او گفته كه بعد از اردوي پرفشار امارات و بازي با ذوب‌آهن تيمش به استراحت بيشتري نياز دارد و باشگاه هم تصميم به لغو بازي دوستانه گرفت.

در جواب توضيحي كه كميته انضباطي درباره شايعه روزه‌خواري بازيكنان از پرسپوليس خواسته بود، باشگاه در نامه‌اي هرگونه اجبار در روزه‌خواري به دستور سرمربي را تكذيب كرد.

درگيري در پايان بازي با صبا باعث محروميت جلال اكبري تا اطلاع ثانوي شده و به همين خاطر او يكي دو روز قبل به ديدار شريفي رفت. رييس كميته انضباطي هم اعلام كرد كه حكم نهايي اكبري امروز اعلام مي‌شود.

به گفته پزشك پرسپوليس تياگو فراگو حداقل تا سه هفته ديگر نمي‌تواند بازي كند. منصوري هم اگر چه مصدوميت‌اش برطرف شده اما براي آمادگي، زماني دو هفته اي  مي خواهد.

اشپيتيم آرفي هر چقدر هم به نيمكت‌نشيني‌اش معترض باشد حداقل تا دو هفته ديگر جايي در تركيب پرسپوليس نخواهد داشت چرا كه كرانچار گفته از او راضي نيست و بعد از اين دو هفته درباره‌اش تصميم مي‌گيرد.

تمرين پرسپوليس براي بازي اين هفته، پنج‌شنبه و جمعه در دو نوبت صبح و عصر پيگيري مي‌شود. ناگفته نماند بعد از ريكاوري عصر سه‌شنبه، تمرين پرسپوليس تعطيل شده بود.


سرمربي پرسپوليس اگرچه بعد از تساوي با ذوب‌آهن از عملكرد بازيكنان دفاع كرد اما در واقع او از خط دفاعي پرسپوليس اصلا راضي نيست. به همين خاطر هماهنگي‌هايي را با حسين عبدي انجام داده و قرار است برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي خط دفاعي و تك‌تك مدافعان در نظر بگيرد
.


محسن خليلي پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدوميت، تمرين‌هايش را آغاز كرده است، اما دكتر زرينه پزشك تيم اصرار دارد كه او براي بازگشت عجله نكند به همين دليل خليلي يك هفته آينده را هم با وزنه كار خواهد كرد تا عضله ضعيف شده‌اش ترميم شود. با اين شرايط او از بازي با راه‌آهن مي‌تواند در تركيب پرسپوليس قرار بگيرد. با توجه به آماده نبودن آرفي و گل نزني مهاجم برزيلي، اگر خليلي با آمادگي كامل به شرايط مسابقه برگردد خيلي زود جاي خود را در تركيب اصلي به دست مي‌آورد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)