مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

مربيان خارجي پرسپوليس و هوار ملامحمد مجوز 6 ماهه اشتغال در ايران گرفتند. البته كرانچار و دستيارش قبلا مجوزي موقت گرفته بودند اما اداره امور اتباع خارجي ديروز مجوز حضور 6 ماهه آنها در تهران را صادر كرد.

آخرين دفاعيات پرسپوليس ديروز به CAS فرستاده شد. زمان زيادي تا صدور حكم مربوط به پرونده شكايت آلفا نمانده و آخرين دفاعيات باشگاه پرسپوليس بعد از تاييد مديرعامل ديروز به دادگاه عالي ورزش فرستاده شد.

نه تنها پرسپوليس، كه حتي فدراسيون هم هزينه‌اي را كه براي جراحي زانوي محسن خليلي تقبل كرده بود هنوز نپرداخته است. به همين خاطر خليلي امروز و فردا به فدراسيون مي‌رود تا سراغ طلب 50 ميليوني‌اش را بگيرد.

براي انجام كارهاي مربوط به افتتاح بيمارستان و كلينيك باشگاه و دريافت مجوز براي شروع كار، مديرعامل پرسپوليس از دكتر داريوش سودي خواست كه پرونده‌اي كامل از مدارك پزشكي‌اش را در اختيار باشگاه قرار بدهد.

كميته فني باشگاه پرسپوليس شنبه  تشكيل جلسه مي‌دهد. در اين جلسه علاوه بر اعضا، مديرعامل، سرپرست و مربيان پرسپوليس هم حاضر مي‌شوند تا درباره مسائل فني تيم و به‌ويژه بازي با ذوب‌آهن گفت‌وگو كنند.

به جاي تمرين، پرسپوليسي‌ها امروز يك بازي دوستانه را برگزار مي‌كنند. حريف امروز آنها شهرداري بندرعباس است و كرانچار گفته كه قصد دارد ذخيره‌ها را به زمين بفرستد.

جلال اكبري براي دريافت طلب 50 ميليوني‌اش از سپاهان قول آخر هفته را گرفت. او كه به خاطر محروميت، چند روز گذشته در اصفهان حضور داشت درباره طلبش با ساكت گفت‌وگو كرد و قول گرفت كه اين پول را همين هفته دريافت كند.
بحث همكاري پرسپوليس با ايرانول به‌طور كامل منتفي شد. در مذاكرات ديروز دو طرف، نماينده ايرانول پيشنهاد 800 ميليوني اين شركت را به نصف كاهش داد و در نهايت با مخالفت انصاري‌فرد، همه چيز منتفي شد

.
كميته انضباطي باشگاه به زودي فعاليت خود را شروع مي‌كند. غير از انصاري‌فرد، فرخزادي و مرادي- رييس كانون هواداران- مديرعامل قول حضور يك قاضي و يك وكيل حقوقي در اين كميته را هم داده.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)