مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…

 

آنيست قبل از دربي مي‌آيد

آنيست اينگا مهاجم كامروني و 24 ساله‌اي كه قصد حضور در تمرين‌هاي پرسپوليس را دارد، قطعا قبل از دربي پايتخت در تمرين‌هاي اين تيم حاضر خواهد شد تا اگر مورد توجه علي دايي قرار گرفت در نيم‌فصل دوم با پيراهن سرخ به ميدان برود. گفته مي‌شد اين بازيكن از طريق رابط اوسال به ايران مي‌آيد.

 

كاشاني از عبدي گزارش خواست

در حاشيه جلسه عصر چهارشنبه كميته فني پرسپوليس، حبيب كاشاني از حسين عبدي مسوول جديد آكادمي پرسپوليس تقاضا كرد در آستانه شروع فصول جديد رقابت‌هاي تيم‌هاي پايه، گزارش كاملي از وضعيت تيم‌هاي رده‌هاي سني مختلف به وي ارائه كند.

 

ظاهرا هم عبدي و هم باشگاه موضوع رسيدگي به تيم‌هاي پايه و تشكيل آكادمي را جدي گرفته‌اند تا ضعف سرخ‌هاي پايتخت بالاخره در اين مقوله مرتفع شود.

 

اولين امتياز براي پايه‌هاي پرسپوليس

 

اولين امتياز نصيب تيم‌هاي پايه پرسپوليس شد و البته اين امتياز را تيم نونهالان گرفت. نونهالان پرسپوليس در بازي اول خود ديروز صبح مقابل مقاومت 2-2 مساوي كردند كه گل‌هاي اين تيم را الهايي‌نژاد و محمدي به ثمر رساندند. ديروز ساعت 17:30 تيم نوجوانان پرسپوليس هم در نخستين بازي‌اش در فصل جديد در ورزشگاه شهيد كشوري مقابل تيم ميعاد قرار گرفت. تيم‌هاي جوانان و اميد پرسپوليس هم روز 21 مهر ماه رو در روي حريفان خود قرار مي‌گيرند كه البته هنوز نامشان مشخص نيست.

 

تيم دايي شكست واليبال را جبران كرد

پس از شكست 3- صفر و سنگين تيم دايي به ياران شيث در واليبال ساحلي، كري‌خواني‌ها آنقدر ادامه يافت تا اين مسابقه هيجان‌انگيز اين بار كامل‌تر و با نفرات بيشتري انجام شود. پنج‌شنبه شب دوباره تيم دايي و شيث رو در روي هم قرار گرفتند كه در تيم دايي، رحمان احمدي، مولايي، شكوري، پروين و منصوري هم حضور داشتند اما شيث را محمود خوردبين، مازيار زارع، مجتبي شيري، سپهر حيدري و … همراهي مي‌كردند. اين بازي مهيج اين بار به گيم پنجم كشيد تا در نهايت تيم دايي با نتيجه 3-2 برنده مصاف سنگين واليبال ساحلي پرسپوليسي‌ها باشد و شكست قبلي را جبران كند. تيم دايي البته در اردوي سرعين هم ياران شيث را شكست داده بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)