مرجع خبری پرسپولیس : آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در قالب چند خط، به روایت مرجع خبری…

 

مشکل حلافی تا آخر هفته حل می شود

مشكل مسكن سعيد حلافي هنوز حل نشده است. مهاجم جوان پرسپوليس كه در بازي دوستانه مقابل دانشجويان هم گل زد ديروز گفت حبيب كاشاني قول داده تا پايان هفته مشكل او را حل كند. آپارتماني كه باشگاه راه‌آهن براي حلافي اجاره كرده بود از وي پس گرفته شده و حالا اين بازيكن خوزستاني براي اجاره آپارتمان به دنبال تهيه مبلغ رهن يك آپارتمان جديد است.

 

پرداخت 10 درصد قراردادها در ابتداي مهرماه

هر چند كه در پرسپوليس تا اينجاي كار براي پرداخت مطالبات بازيكنان مشكلي وجود نداشته اما كم كم موعد دوم پرداخت قسمتي از قراردادها فرا مي‌رسد و باشگاه بايد به فكر تهيه بودجه باشد.

 

گفته مي‌شود در اولين روزهاي ماه مهر قسمتي ديگر از مطالبات بازيكنان كه احتمالا 10 درصد آن خواهد بود به كليه نفرات پرداخت مي‌شود. تا اينجاي فصل به برخي بازيكنان حدود 15 يا 20 درصد و به برخي ديگر حدود 30 درصد مبلغ قراردادشان پرداخت شده است.

 

اميدها هم مثل بزرگسالان غافلگير شدند

بازي دوستانه بين تيم‌هاي اميد پرسپوليس و اميد استيل آذين با تساوي يك- يك به پايان رسيد. در اين بازي دوستانه كه در ورزشگاه امام رضا (ع) واقع در شهرك وليعصر انجام شد، تيم اميد پرسپوليس تا دقايق پاياني از حريف خود پيش بود اما مثل تيم بزرگسالان در دقايق پاياني برد را با تساوي عوض كردند. تيم اميد پرسپوليس كه با گل محمد زارع از حريف خود جلو بود در دقايق پاياني يك گل از استيل آذين دريافت كرد و به تساوي رضايت داد.اين بازي در 3 وقت 35 دقيقه‌اي انجام شد.كادر فني تيم اميد هم از آمادگي بازيكنان خود ابراز رضايت كرد و اين در حالي بود كه بازيكنان اميدي كه با بزرگسالان تمرين مي‌كنند و به اين تيم اضافه شده بودند بر خلاف انتظارات، هماهنگي خوبي با ساير بازيكنان داشتند.

 

350 ميليون از اسپانسر مي‌رسد

بانك شهر اسپانسر اصلي اين روزهاي پرسپوليس، روز اول مهر ماه 350 ميليون تومان به حساب اين باشگاه واريز خواهد كرد. چندي قبل مذاكراتي بين مسوولان باشگاه پرسپوليس و بانك شهر انجام شد و طرف پرسپوليس قول داده بخشي از قرارداد را در تاريخ مقرر پرداخت كند. همكاري پرسپوليس با اين اسپانسر در ليگ قهرمانان آسيا در جلسه بعدي طرفين بررسي خواهد شد.

 

عبدي به دبي رفت، دايي تنها شد!

حسين عبدي مربي پرسپوليس پس از بازي با پاس همدان، ديروز صبح به امارات رفت و چند روزي در تمرين‌هاي اين تيم غايب خواهد بود. عبدي براي شركت در امتحان جامع مربيگري به دبي رفته اما قرار شده تا قبل از بازي هفته بعد سرخ‌ها مقابل شهرداري تبريز به جمع ياران خود بازگردد. بدين ترتيب بعد از جدايي مهدي تارتار از پرسپوليس و سفر چند روزه عبدي، دايي تا پايان اين هفته فقط محمد علي يحيوي را به‌عنوان دستيار در كنار خود خواهد داشت. در اولين روز غيبت عبدي، عالي‌پور آناليزور تيم مامور طراحي آيتم‌هاي تمريني بود!

 

خانلري جايگزين موقت زرينه؟

فريد زرينه پزشك پرسپوليس از روز چهارشنبه به مدت 10 روز راهي كشور تركيه خواهد شد. وي كه براي اخذ مدرك فوق دكتراي فيزيوتراپي اقدام كرده است روز چهارشنبه جهت انجام مصاحبه‌اي در همين خصوص راهي آنكارا مي‌شود. زرينه درصورت قبول شدن در اين مصاحبه، مراحل بعدي اخذ مدرك فوق دكترا را طي خواهد كرد. پزشك پرسپوليس اعلام كرده يك بار قبل از شروع ليگ برتر در دوره اخذ اين مدرك شركت كرده است. زرينه به كادر فني و مسوولان باشگاه پيشنهاد كرده در مدتي كه وي در تركيه به‌سر مي‌برد از يكي از پزشكان تيم ملي در تمرين‌هاي پرسپوليس استفاده كنند. گفته مي‌شود پرهان خانلري كه رابطه خوبي با زرينه دارد به‌صورت موقت جانشين وي خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)