مرجع خبری پرسپولیس : با اعلام رضایت مصطفی دنیزلی از عملکرد سرخپوشان مقابل الهلال، پاداش تساوی خارج از خانه در ریاض به زودی به نفراتی که در این مسابقه به میدان رفتند پرداخت می شود.

 

فيلم بازي‌هاي اخير مس كرمان در ليگ برتر، فيلم ديدار پرسپوليس- الهلال و فيلم بازي الشباب- الغرافه در اختيار مصطفي دنيزلي قرار گرفت.

 

اعضاي تيم پرسپوليس امروز بعد از تمرين راهي هتل اوين شدند و اردوي خود را برپا كردند.

ظاهرا از سوي دكتر سودي يك مربي بدنساز به دنيزلي پيشنهاد شده اما دنيزلي اين پيشنهاد را رد كرده و گفته بدنساز فوق مي‌تواند تنها با بازيكنان مصدوم كه از لحاظ بدني عقب هستند كار كند.

حسين بادامكي و مازيار زارع كه از بازي با مس كرمان محروم هستند تا دوشنبه مرخصي گرفته و در مشهد و انزلي به‌سر مي‌برند اما حتما بايد دوشنبه برگردند و در تمرين سه‌شنبه حاضر باشند.

هواداراني كه مايلند پرسپوليس را در سفر به قطر براي بازي با الغرافه همراهي كنند تا 28 اسفند فرصت دارند مدارك لازم را به باشگاه پرسپوليس تحويل دهند. گفته مي‌شود هزينه سه روز سفر به قطر و حضور در ورزشگاه الغرافه رقمي حدود 2 ميليون تومان خواهد شد.

ظاهرا پاداش تساوي با الهلال كه گفته مي‌شود 1500 دلار خواهد بود به بازيكناني كه در اين مسابقه به ميدان رفتند پرداخت خواهد شد.

كادر پزشكي پرسپوليس قصد دارد از بازيكنان مصدوم تست بگيرد و گزارش اين تست را در اختيار دنيزلي قرار دهد.

محمدحسين كنعاني مدافع جوان پرسپوليس كه دو روز پيش به تمرين‌هاي اين تيم برگشت دوباره براي اردوي يك هفته‌اي تيم ملي جوانان از جمع پرسپوليسي‌ها جدا مي‌شود.

محمد مهدي الهايي بازيكن اميد پرسپوليس كه از سوي دنيزلي به تيم اميد پس داده شده بود ديروز در تمرين بزرگسالان حاضر شد اما ظاهرا اجازه تمرين پيدا نكرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)