مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در چند خط ، به روایت مرجع خبری…

 

ابراهيم شكوري كه در ريكاوري دوشنبه غايب بود ديروز تمرين نكرد تا شايعه انتقالش به فجر سپاسي پررنگ‌تر شود. او البته در واكنش به اين شايعه گفته كه همزمان با تمرين به فيزيوتراپي مشغول است و غيبتش دليلي جز اين نداشته.

استخر و سوناي ورزشگاه درفشي‌فر با چند هفته تاخير، ديروز رسما افتتاح شد.

با وجود اعلام خبر احتمال بازگشت منوچهر عبدا…نژاد به تيم اميد، تكليف اين تيم هنوز معلوم نشده و حتي شنيديم كه ممكن است سرمربيگري اميدها به بهروز رهبري فرد برسد.

پس از بازي امروز با گيتي‌پسند كه ساعت 16 به ميزباني سالن خورشيد برگزار مي‌شود سالني‌بازان سرخپوش پاداش بردهاي قبلي‌شان را دريافت خواهند كرد.

آخرين تمرين سرخ‌ها براي بازي با تراكتورسازي امروز صبح در درفشي‌فر برگزار مي‌شود و بعد از آن هتل اوين ميزبان اردوي يكروزه پرسپوليس خواهد بود.

بعد از قراردادي شدن سيف‌اللهي، جعفر برزگر قرارداد سه ساله‌اش با پرسپوليس را امروز امضا مي‌كند و امضاي قرارداد علي رضايي هم مي‌ماند براي بعد از پايان نيم‌فصل.

به دليل برگزاري ديدار پرسپوليس و استقلال در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي، تاريخ بازي پرسپوليس – راه‌آهن از هفته شانزدهم مسابقات به بيست و چهارم آذرماه تغيير كرد. بر همين اساس پرسپوليس و راه‌آهن كه قرار بود روز شنبه 19 آذرماه برگزار شود، مطابق با اعلام برنامه جام حذفي به تاريخ 24 آذرماه تغيير يافت تا بين اين دو مسابقه تداخلي ايجاد نشود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)