پرسپولیس نیوز : احتمال حضور علی کریمی در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل داماش زیاد است.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شنبه آینده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف داماش گیلان برود که برای این دیدار محرومی ندارد. این در حالی است که داماش علیرضا نظیف‌کار را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

* احتمالا تنها غایب پرسپولیس برای این دیدار مهرداد پولادی است. این بازیکن به علت جراحی که روی پایش انجام داد نتوانست تمرین کند. پولادی از 5-4 ماه قبل این مصدومیت را داشت و باید عفونتی که در پایش بود را خارج می‌کرد.

* رضا حقیقی و غلامرضا رضایی روز گذشته با بازیکنان تیم تمرین کردند و مشکلی نداشتند و مقابل داماش می‌توانند  به میدان بروند. با توجه به مصدومیت پولادی به احتمال فراوان امیر حسین فشنگچی در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

* پرسپولیس در این دیدار تغییراتی در ترکیب خود دارد که این تغییرات بیشتر در خط دفاع است. حسین ماهینی و سیدجلال حسینی که به آنها استراحت داده شده بود در ترکیب قرار می‌گیرند و از میان نورمحمدی و بنگر یک نفر در کنار حسینی بازی خواهد کرد.  اگر حقیقی در ترکیب اصلی قرار بگیرد احتمال نیمکت نشینی یک نفر از میان نوری و نقی‌زاده وجود دارد. در صورتی که پرسپولیس با سیستم 2-4-4 لوزی به میدان برود هر 3 بازیکن در ترکیب حضور خواهند داشت ولی اگر از 2-4-4 خطی استفاده کند یکی از این دو نفر بیرون خواهد ماند.

* مهدی مهدوی‌کیا به احتمال فراوان با پرسپولیس به گیلان می‌رود.

* نماینده باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با وینگادا به پرتغال رفته بود، امروز با مالک باشگاه بیرامار پرتغال که یک ایرانی است مذاکره می‌کند و پس از بازگشت به ایران نتیجه مذاکرات را به رویانیان ابلاغ خواهد کرد.

* محمد رویانیان که جمعه (9 فروردین) به ایران بازگشته هنوز در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نکرده و احتمالا قبل از بازی با داماش دیدار با بازیکنان خواهد داشت.

* کریم باقری به دلیل مسافرتی که داشته از سوم فروردین در تمرینات غایب بوده است.

* هنوز مشخص نیست علی کریمی در ترکیب پرسپولیس به صورت ثابت به میدان برود اما این احتمال وجود دارد به صورت ثابت مقابل داماش بازی کند. در صورت حضور کریمی در ترکیب اصلی احتمال حضور زلاتکو دانوفسکی در ترکیب بسیار کم خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)