پرسپولیس نیوز : پرسپولیس سرخپوش فردا مقابل آبالون سفید پوش قرار می گیرد.

جلسه هماهنگی بازی فردای پرسپولیس و آبالون دقایقی قبل در محیطی دوستانه میان سرپرست دو تیم برگزار شد و براساس توافق حاصله مقرر گردید تیم پرسپولیس با لباس قرمز و حریف اوکراینی با لباس یک دست سفید به میدان بروند.

*چند تماشاگر ایرانی حاضر در کمپ دینامو کیف که مشغول تماشای تمرین پرسپولیس هستند به خوردبین شکایت کردند که چرا اخبار پرسپولیس به صورت محدود ، کم و سختگیرانه روی اینترنت و خبرگزاری ها در دسترس هستند.

*در جلسه تمرینی امروز یکی از اطرافیان تیم پرسپولیس خطاب به چند تماشاگر روی سکو نشسته بودند اظهار داشت عکس و فیلم نگیرید که آنها باز به محمود خوردبین گلایه کردند و گفتند سه سال قبل تیم استقلال اینجا بود و هرگز چنین موضعی برای  هموطنانشان نگرفته اند که سرپرست پرسپولیس به آنها گفت راحت باشید و به فردی که چنین حرف هایی را تحویل هواداران ایرانی داده بود دستور داد سکوت اختیار کند.

 

* تمرینات تیم پرسپولیس عصر امروز هم در کیف ادامه یافت. سرخپوشان که در اردوی اکراین حضور دارند،در آرامش تمرینات خود را پیگیری کردند.

 

* پرسپولیسی ها برای سفر به اوکراین از خط پروازی (یو ام ایر) استفاده کردند تا هزینه سفرشان به کیف حدودا نصف پروازهای عادی به این شهر باشد و قرار است با خط پرواز ماهان به ایران برگردند که چون شرکت ماهان در کیف همکاری نزدیکی با خط پروازی یو ام ایر دارد باز هم در هزینه های سرخپوشان صرفه جویی به عمل خواهد آمد.

 

* پرسپولیس در اولین بازی  دوستانه خود در کشور اوکراین فردا در کمپ دینامو کیف به مصاف تیم آبالون اوکراین می رود. تیمی معمولی و کم طرفدار اما با هیجانات خاص خود. در سایت های کشور اوکراین امروز تعدادی از بازیکنان تیم آبالون در گفت وگوهایشان پیرامون رویارویی با یکی از پرطرفدارترین تیم های قاره آسیا کری خوانی کرده و گفته اند هرچقدر هم تیم ایرانی در قاره اش معروف باشد ما به عنوان یک تیم اروپایی باید آنها را ببریم و فکر نمی کنیم به خواسته خود نرسیم.

* ایرانیان مقیم اوکراین تصمیم دارند برای حمایت از پرسپولیس در بازی فردا به کمپ دینامو  کیف بروند اما بعید است در این روز غیرتعطیل حتی 200 نفر هم بتوانند برای حمایت از پرسپولیس به محل بازی پرسپولیس بروند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)