پرسپولیس نیوز : نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در محل اردو و تمرین شب گذشته سرخپوشان حضور پیدا کرد.

 علی اکبر طاهری مسوول اجرایی باشگاه که صبح دیروز راهی امارات شده بود، تمرین دیروز سرخپوشان را از نزدیک به نظاره نشست.

 

او ساعتی هم در محل اردو حاضر بود و درباره شرایط اردو، اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست پیگیری با اعضای کادر فنی و مسوولان تیم گفتگو کرد.
 

دیدار تدارکاتی امروز (شنبه) پرسپولیس از ساعت ۱۶ به وقت محلی در رأس‌الخیمه برگزار خواهد شد.

 

ساعت آغاز دیدار تدارکاتی امروز (شنبه) پرسپولیس به علت مشکل نور ورزشگاه تغییر کرد و سرخپوشان به جای ساعت 18 در ساعت 16 به مصاف حریف اماراتی خود خواهند رفت.

* حریف تدارکاتی امروز پرسپولیس ترکیبی از دو تیم الامارات و رأس‌الخیمه خواهد بود. تیم الامارات در رقابت‌های دسته اول لیگ امارات حضور دارد و تیم رأس‌الخیمه نیز در مسابقات لیگ دسته دوم این کشور شرکت دارد. هر دو باشگاه در شهر رأس‌الخیمه هستند و به نوعی به ترتیب تیم‌های اول و دوم این شهر به حساب می‌آیند.

* بازیکنان پرسپولیس به خاطر برگزاری مسابقه در ساعت 16 برخلاف روز‌های قبل دو ساعت زودتر ناهار را صرف خواهند کرد.

* علی‌اکبر طاهری که صبح دیروز راهی دبی شد عصر دیروز (جمعه) به رأس‌الخیمه رفت و با اعضای کادر فنی‌اش جلسه‌ای برگزار کرد. او شب گذشته مجدداً به دبی برگشت تا امروز صبح نشستی را با مسئولان باشگاه ایرانیان دبی و همچنین شورای بازرگانان ایرانی این شهر داشته باشد.

* هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیم‌شان در بازی تدارکاتی امروز ندارند.

* از آنجا که بازی امروز پرسپولیس در رأس‌الخیمه برگزار می‌شود انتظار می‌رود تماشاگران  زیادی از این مسابقه استقبال کنند. دیدار پیشین پرسپولیس مقابل بنیادکار در ورزشگاه «جبل‌علی» برگزار شد و به این خاطر تماشاگران کمی از این مسابقه استقبال کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)