مرجع خبری پرسپولیس : آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس را مرور می کنیم با چند خبر کوتاه به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

رويانيان در انتظار گزارش مالي باشگاه

پرداخت بدهي‌هاي ناتمام باشگاه برنامه ای است كه رويانيان روي آن اصرار دارد. به همين خاطر است كه از مسوولان امور مالي خواسته گزارشي كامل از وضعيت باشگاه و بدهي‌هايش را در اختيار او بگذارند تا بعد از بررسي، درباره چگونگي پرداختشان تصميم‌گيري كند.

غلامرضا، بادامكي و شكوري يك‌قدم تا محروميت

بازي فردا اگر آنطور كه بايد پيش نرود، بي‌شك يكي دو محروم را روي دست پرسپوليس خواهد گذاشت. در اين بازي غلامرضا رضايي، حسين بادامكي و ابراهيم شكوري در حالي به ميدان مي‌روند كه هر سه، دو اخطاره‌اند و تا محروميت، تنها يك قدم فاصله دارند البته سرمربي توصيه‌هايش را كرده و با تاكيد بر حساسيت شرايط پرسپوليس از اين سه بازيكن خواسته كه مراقب عملكرد و رفتار خود در زمين باشند تا با سه اخطاره شدنشان پرسپوليس را به دردسر نيندازند. از بین این سه نفره شکوری خط خورده و خطر محرومیت را ندارد.

پرسپوليسي‌ها از امشب در اوين

اردوي يكروزه سرخ‌ها براي رويارويي با نفت تهران امشب آغاز مي‌شود. با تغيير برنامه از سوي كادر فني، پرسپوليسي‌ها آخرين تمرينشان پيش از بازي با نفت را ساعت 15:30 امروز در خيريه عمل برگزار کردند و بعد از آن راهي هتل اوين مي‌شوند براي برپايي اردو. پيش از اين اردوهاي پيش از بازي‌هاي پرسپوليس در هتل اسپيناس و گاه هتل المپيك برگزار مي‌شد كه با تغيير مديريت، محل اردوي سرخ‌ها هم دستخوش تغيير شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)