خبرگزاری پرسپولیس : تیم های ورزشی که قصد دارند با نام پرسپولیس فعالیت کنند باید از باشگاه پرسپولیس مجوز بگیرند.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس در رشته های فوتبال (رده بزرگسالان در لیگ برتر و تیم «ب» در لیگ دسته سوم) و پنج رده سنی پایه فوتبال، گلبال نابینایان، کشتی، بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین و شطرنج آقایان و بانوان تیمداری می کند. ضمن آنکه بهداد سلیمی و سیامند رحمان قویترین مردان جهان و المپیک و پارالمپیک و احسان حدادی در رشته های وزنه برداری و دو و میدانی با نام پرسپولیس در میادین حاضر می شوند.

 

همچنین تیم های پرسپولیس قائمشهر، پرسپولیس ورامین و پرسپولیس دماوند نسبت به اخذ مجوز فعالیت با این نام اقدام کرده اند و با باشگاه پرسپولیس همکاری می کنند.

 

امکان سفارش تلفنی محصولات فروشگاه پرسپولیس فراهم شد

 

جهت رفاه حال هواداران گرامی امکان سفارش کلیه محصولات فروشگاه از طریق مرکز تماس پرسپولیس میسر شد.

 

به این ترتیب هواداران سراسر کشور قادر خواهند بود بدون نیاز به خرید اینترنتی، محصولات مورد نظر خود از قبیل کارت هواداری، پیراهن رسمی، یادگاریها، لوازی شخصی و انواع محصولات فرهنگی پرسپولیس را بصورت تلفنی و از طریق شماره 89515151 سفارش دهند.

 

تسهیلات باشگاه پرسپولیس برای دارندگان کارت هواداری

 

با هدف خدمت به هواداران پرسپولیسی در حوزه تحصیلات تکمیلی مراکز آموزشی مختلف خدمات خود را با تخفیف ویژه به هواداران عرضه خواهند کرد.

 

خدمات و تسهیلات پرسپولیس کارت هر روز توسعه می یابد. در این راستا و با هدف خدمت به هواداران پرسپولیسی در حوزه تحصیلات تکمیلی مراکز آموزشی مختلف خدمات خود را با تخفیف ویژه به هواداران عرضه خواهند کرد. در نخستین قدم انتشارات سنجش و دانش بسته های آموزشی خود را با تخفیف 400 هزار ریالی به تمامی دارندگان پرسپولیس کارت در سراسر کشور ارائه می نماید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)