مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس در چند خط، به روایت مرجع خبری …

 

پرسپولیس از 20 مهر در درفشی فر

ورزشگاه درفشي فر كه همچنان كار بازسازي و تجهيز آن ادامه دارد تا حدود يك ماه ديگر به صورت كامل در اختيار تيم پرسپوليس قرار خواهد گرفت. به تازگي سكوهاي زمين اصلي درفشي‌فر كه پيش‌تر گنجايش دو هزار تماشاگر را داشت بازسازي شده و حالا قابليت پذيرايي از 5 هزار تماشاگر را دارد. همچنين قرار است سالن بدنسازي اين مجموعه كه به تازگي احداث شده، تا پايان ماه جاري افتتاح شود. زمين چمن مجموعه هم كه بايد مدتي غلتك مي‌خورد تا 20 مهر ماه تحويل باشگاه مي‌شود.

 

جریمه بازیکنان خشن

بعد از تشديد خشونت در تمرين‌هاي اخير پرسپوليس به‌خصوص در فوتبال دستگرمي و آيتم حفظ توپ و پرسينگ، علي دايي به كليه بازيكنان تيمش اعلام كرده چنانچه تكل بي‌موردي بزنند كه منجر به مصدوميت همبازيانشان شود، با جريمه‌اي سنگين مواجه خواهند شد و هيچ عذري از آنها پذيرفته نمي‌شود. بدين ترتيب بايد از امروز منتظر تغيير رفتار بازيكنان در تمرين‌ها بود.

 

 

پاداش فوتسالی ها کم شد

برد جالب توجه تيم فوتسال پرسپوليس مقابل فولاد ماهان كه با نتيجه 6-2 حاصل شد پاداش ويژه‌اي را براي بازيكنان اين تيم خواهد داشت. ابتدا اعلام شد به خاطر اين پيروزي بزرگ به هر يك از بازيكنان 300 هزار تومان پرداخت مي‌شود اما اين پاداش به 150 هزار تومان تقليل پيدا كرد. مسوولان باشگاه اعلام كرده‌اند چون اين بازي خانگي بوده، بيش از 150 هزار تومان به آنها تعلق نمي‌گيرد. از قرار معلوم پاداش پيروزي‌هاي خانگي تيم فوتسال 100 و خارج از خانه 150 هزار تومان است.

 

پرسپولیسی ها در مراسم موسسه ایلیا

موسسه خيريه ايليا كه ويژه نگهداري از كودكان بي‌سرپرست است براي مراسمي كه امروز برپا خواهد كرد از كادر فني، مديريت و تعدادي از بازيكنان پرسپوليس دعوت كرده تا در اين مراسم حاضر باشند. كارت‌هاي دعوت به اين مراسم در تمرين روز شنبه بين بازيكنان و مربيان پخش شد. مراسم فوق عصر امروز در ولنجك تهران برگزار خواهد شد.

 

ارائه نسخه سرماخورده ها به سرپرست و پزشک

حدود شش هفت بازيكن پرسپوليس دچار سرماخوردگي شده و مشكلات جديدي را براي اين تيم به‌وجود آورده‌اند. با اين حال كادر پزشكي پرسپوليس هم به شدت مراقب است تا درمان اين بازيكنان به شكل اصولي و دقيق انجام شود و بازيكنان براي استفاده از داروها نهايت دقت را به خرج دهند. از آنجايي كه برخي داروها جزو موارد نيروزا و دوپينگي به حساب مي‌آيند قرار شده اگر بازيكنان براي درمان سرماخوردگي‌شان به پزشك مراجعه كرده و دارويي‌ برايشان تجويز شد حتما نسخه را به سرپرست و پزشك تيم هم نشان دهند تا مشكلي ايجاد نشود.

 

کاشانی از 3 بازی آینده برد می خواهد

حبيب كاشاني طي تماسي با علي دايي سرمربي پرسپوليس از وي خواسته شرايطي فراهم شود تا پرسپوليس در سه ديدار آينده برنده باشد و قبل از دربي پايتخت به شرايط خوبي به لحاظ روحي دست يابد. سرپرست باشگاه پرسپوليس به دايي قول داده چنانچه اين اتفاق عملي شود پاداش ويژه‌اي نصيب كادر فني و بازيكنان خواهد شد.

 

تشكيل كميته ويژه براي ليگ قهرمانان آسيا

هرچند كه هنوز حدود 6 ماه ديگر تا شروع رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در فصل 2011-2010 باقي مانده اما قرار است مدتي قبل از شروع اين رقابت‌ها كميته‌اي ويژه در باشگاه پرسپوليس تشكيل شود. كار اين كميته بررسي مسائل تيم و رفع مشكلات موجود در رقابت‌هاي فوق است. اين كميته زير نظر سرپرست باشگاه كار خود را دنبال خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)