مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار کوتاه باشگاه پرسپولیس در چند خط به روایت مرجع خبری:

 

ناراحتی دایی از شب نشینی بازیکنان

از قرار معلوم حضور يكي دو بازيكن پرسپوليس در لابي هتل، شب قبل از مسابقه با فولاد به مذاق علي دايي خوش نيامده و سرمربي پرسپوليس قصد دارد از اين به بعد تمهيدات سخت‌تري را براي شرايط انضباطي بازيكنانش بينديشد. دايي كه از اين مساله در تيم ملي لطمه خورده، اعلام كرده از اين به بعد كليه بازيكنان رأس ساعت 10 بايد در اتاق‌هاي خود باشند و چنانچه بعد از اين ساعت بازيكني را در لابي مشاهده كند، با او برخورد خواهد كرد.

 

پرسپولیس – نساجی؛ 14 شهریور در تهران

علاوه بر دو بازي تداركاتي پرسپوليس در مشهد كه با تيم‌هايي از اين شهر برگزار مي‌شود، پرسپوليسي‌ها قبل از مصاف خانگي مقابل پاس همدان يك بازي تداركاتي ديگر نيز در تهران و محل تمرين‌هاي خود انجام خواهند داد.

 

 

گفته مي‌شود نساجي مازندران كه براي سه بازي تداركاتي مقابل پيكان، پرسپوليس و استقلال به تهران خواهد آمد، روز 14 شهريور ماه رو در روي پرسپوليس قرار مي‌گيرد.

 

مدیر روابط عمومی، معاون فرهنگی باشگاه شد

حبيب كاشاني، عباس عليپور، مدير سابق روابط عمومي را به عنوان معاون فرهنگي باشگاه پرسپوليس منصوب كرد. همچنين در حكمي جداگانه منصور بيك محمدلو به عنوان سرپرست روابط عمومي باشگاه پرسپوليس منصوب شد.

 

آیتم ویژه دایی در مشهد

آيتم حفظ توپ و پرسينگ يك آيتم ثابت و هميشگي در تمرين‌هاي پرسپوليس است چرا كه دايي روي اين موضوع حساس است و به بالا رفتن قواي تيم در اين مساله تاكيد خاصي دارد. گفته مي‌شود دايي بعد از پايان مسابقه از پرس نكردن هافبك‌هاي حريف از طرف بازيكنانش به شدت ناراحت بوده و قصد دارد در مشهد آيتم‌هاي ويژه‌اي براي تقويت اين موضوع در تمرين‌هاي خود بگنجاند.

 

جوانان پرسپولیس در چالوس

تيم فوتبال جوانان پرسپوليس هم در آغاز دوران بدنسازي خود اردوي خارج تهران بر پا مي‌كند. جوانان پرسپوليس يك هفته در شهر چالوس اردو مي‌زنند و تمرين‌هايشان را دنبال مي‌كنند. اين اتفاق در حالي رخ خواهد داد كه بعد از كناره‌گيري مجيد ناييني از سرمربيگري تيم اميد پرسپوليس و حضور منوچهر عبدالله‌نژاد در راس كادر فني اين تيم، جوانان پرسپوليس هنوز سرمربي ندارد و قرار است فردا از سوي مسوول تيم‌هاي پايه پرسپوليس معرفي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)