مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني حتي در روزهايي كه ديگر سمتي در باشگاه پرسپوليس ندارد همچنان به‌عنوان عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال ایران فعاليت مي‌كند.

 

رويانيان در انتظار گزارش مالي باشگاه

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پرداخت بدهي‌هاي ناتمام باشگاه، از جمله برنامه‌هايي است كه محمد رويانيان براي پرسپوليس نوشته و روي آن اصرار دارد.

به همين خاطر است كه از مسوولان امور مالي خواسته گزارشي كامل از وضعيت باشگاه و بدهي‌هايش را در اختيار او بگذارند تا بعد از بررسي، درباره چگونگي پرداختشان تصميم‌گيري كند.

 

غلامرضا، بادامكي و شكوري يك‌قدم تا محروميت

بازي فردا اگر آنطور كه بايد پيش نرود، بي‌شك يكي دو محروم را روي دست پرسپوليس خواهد گذاشت. در اين بازي غلامرضا رضايي، حسين بادامكي و ابراهيم شكوري در حالي به ميدان مي‌روند كه هر سه، دو اخطاره‌اند و تا محروميت، تنها يك قدم فاصله دارند البته سرمربي توصيه‌هايش را كرده و با تاكيد بر حساسيت شرايط پرسپوليس از اين سه بازيكن خواسته كه مراقب عملكرد و رفتار خود در زمين باشند تا با سه اخطاره شدنشان پرسپوليس را به دردسر نيندازند.

 

كاشاني بايد از هيأت رييسه فدراسيون استعفا بدهد / حاج‌حبيب يك صندلي ديگر به رويانيان بدهكار شد

مدت زيادي نمي‌گذرد كه حبيب كاشاني از پرسپوليس جدا شده اما او همچنان عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال است و نكته جالب توجه اينكه او طبق اساسنامه فدراسيون فوتبال بايد هر چه سريع‌تر از عضويت در هيات رييسه استعفا و جاي خود را به سردار رويانيان بدهد. حبيب كاشاني كه بعد از استعفاي اجباري نصرا… گنجعلي‌خاني از سوي علي كفاشيان وارد هيات رييسه شد، هنوز تحت عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در هيات رييسه عضويت دارد اما حالا كه از سمت خود بركنار شده و جايي در باشگاه پرسپوليس ندارد بايد صندلي مديريتي‌اش را به سردار رويانيان واگذار كند؛ مساله‌اي كه مديران فدراسيون فوتبال درباره آن سكوت كرده‌اند و مديران جديد پرسپوليس هم به آن توجهي نداشته‌اند.

 

پرسپوليسي‌ها از امشب در اوين

اردوي يكروزه سرخ‌ها براي رويارويي با نفت تهران امشب آغاز مي‌شود. با تغيير برنامه از سوي كادر فني، پرسپوليسي‌ها آخرين تمرينشان پيش از بازي با نفت را ساعت 15:30 امروز در خيريه عمل برگزار مي‌كنند و بعد از آن راهي هتل اوين مي‌شوند براي برپايي اردو. پيش از اين اردوهاي پيش از بازي‌هاي پرسپوليس در هتل اسپيناس و گاه هتل المپيك برگزار مي‌شد كه با تغيير مديريت، محل اردوي سرخ‌ها هم دستخوش تغيير شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)