مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار چند خطی و کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری:

 

نصرتي و پرسپوليس منتظر راي كميته انضباطي

حكايت محمد نصرتي و قرارداد داخلي‌اش با استقلال هنوز در جريان است و خود او در انتظار حكمي كه قرار است تعيين كننده باشد. بحث اين بود كه چون قراردادهاي داخلي صاحب اعتبار شده‌اند، محمد نصرتي كه قبل از پرسپوليس، با استقلال داخلي بسته بود بايد 50 درصد از قراردادش را به عنوان جريمه بدهد به آبي‌ها.

 

در اين باره البته باشگاه پرسپوليس مداركي را به كميته انضباطي فدراسيون ارائه كرده و منتظر راي اين كميته است كه قرار شده هفته آينده صادر شود و تكليف را روشن كند.

 

بازيكنان خارجي قبول نشدند

پرسپوليسي‌ها تحت هيچ شرايطي حاضر نيستند در اين فصل از خارجي‌ها رودست بخورند، به خاطر همين از همان ابتدا اعلام كردند كه براي انتخاب بازيكن خارجي به سي‌دي‌هاي دريافت شده از بازي آنها اكتفا نخواهند كرد و قطعا براي ارائه نظر نهايي درباره اين بازيكنان دست‌كم براي چند هفته عملكرد آنها را در تمرين‌ها زير نظر مي‌گيرند.

با اين‌حال از ميان سي‌دي‌هاي رسيده به باشگاه حتي يكي از آنها هم نتوانسته نظر كادر و كميته فني را به خود جلب كند. كادر فني اما همچنان در حال بررسي سي‌دي‌هايي است كه از بازيكناني در پست‌هاي هافبك دفاعي، دفاع وسط و فوروارد به دست آنها رسيده تا در صورت تاييد هر يك از آنها بتوانند عملكردشان را در تمرين‌ها زير نظر بگيرند.

بازگشت سالني بازان ملي‌پوش

با حضور 9 بازيكن تازه‌وارد، جاي فوتساليست‌هاي جدا شده پرسپوليس خالي نماند و تيم خيلي زود بسته شد. به گفته مديرفني فوتسال پرسپوليس حسين شمس، از جمع سرخ‌هاي فصل پيش تنها سه نفر مانده بودند كه حالا 9 بازيكن جديد هم به آنها اضافه شده‌ و از اين 9 تازه‌وارد، 4 نفر ملي‌پوش هستند البته از آنجا كه در فوتسال قراردادهاي داخلي هيچ اعتباري ندارند، شمس حاضر به اعلام نام اين چهار بازيكن ملي‌پوش نيست تا روزي كه قراردادشان نهايي شود.

ناگفته نماند كه تيم فوتسال ليگ برتري پرسپوليس در استقبال از فصل جديد رقابت‌ها از شنبه تمرين‌هاي خود را در سالن خورشيد واقع در سازمان انرژي اتمي شروع خواهد كرد.

 

مربي استقلال، طلبكار جديد پرسپوليس

با گذر از فصل يازدهم، ليست طلبكاران پرسپوليس هم پر بارتر شد. ليستي كه حالا محمدرضا مولايي بدنساز فصل پيش باشگاه و مربي امروز استقلال را هم در خود دارد. مولايي كه شكايتش از صبا به خاطر طلب معوقه او هنوز در جريان است، درباره طلبي كه از پرسپوليس دارد مي‌گويد: «24-23 درصد از پول قراردادم را هنوز نگرفته‌ام كه البته باشگاه گفته 10 درصد آن را به عنوان جريمه كسر مي‌كند البته من اين جريمه 10 درصدي را قبول ندارم اما الان هم مي‌دانم كه اوضاع مالي پرسپوليس و سازمان خيلي جالب نيست و براي همين فعلا منتظر مانده‌ام. من دو سال با جان و دل براي پرسپوليس زحمت كشيدم و اميدوارم باشگاه با تسويه حساب به موقع، نگذارد به دردسر بيفتم.»

 

خارجي‌ها براي تسويه حساب مي‌آيند

با گذشت بيش از دو هفته از شروع برنامه‌هاي فصل تازه، باشگاه هنوز با پرسپوليسي‌هاي ليگ دهم تسويه حساب نكرده و اين كار را گذاشته براي يك هفته پيش‌رو. به خارجي‌هاي فصل پيش‌اش- ژلكو مياچ، اشپيتيم آرفي، تياگو فراگا و سكوبرت- هم گفته كه هفته آينده به تهران بيايند براي صحبت بر سر مسائل مالي و آن جريمه 10 درصدي و سر آخر هم تسويه حساب كامل با پرسپوليس تا پرونده بدهكاري‌هاي باشگاه از اين سنگين‌تر نشود.

 

مخالفت كروش با درخواست پرسپوليس

آنچه كه پرسپوليس درباره بازيكنان ملي‌پوش‌اش خواسته بود مقبول نيفتاد و استيلي بايد تيمش را همينطور نصفه و نيمه ببرد اردو. باشگاه در درخواستي رسمي از فدراسيون تقاضا كرده بود كه با توجه به شرايط نه چندان حساس تيم ملي در بازي پيش‌رو برابر مالديو، 6 بازيكن ملي‌پوش‌اش – علي كريمي، مهرداد اولادي، مازيار زارع، عليرضا حقيقي، محمد نصرتي و هادي نوروزي – را آزاد كند براي همراهي سرخ‌ها در سفر به تركيه اما اين درخواست را مسوولان تيم ملي نپذيرفتند تا استيلي به تيم نصفه و نيمه امروزش قناعت كند و برنامه‌هاي آماده‌سازي پرسپوليس در اردوي ده روزه خارجي را فقط براي آنها بنويسد.

 

شايد مهاجراني با پرسپوليس نماند

حضور حشمت مهاجراني در پرسپوليس اول قرار بود در نقش مدير فني باشد كه خودش نپذيرفت و او اين چند هفته را تنها به حميد استيلي و باشگاه مشاوره داد. سه‌شنبه شب هم راهي دبي شد و البته پيش از آن از احتمال قطع همكاري‌اش با پرسپوليس اينطور گفته بود: «من دوستانه به پرسپوليس آمدم و الان هم تصميمي براي ادامه همكاري ندارم. همه چيز به پيشنهادهايم بستگي دارد و هر چند دوست دارم به حميد استيلي كمك كنم ولي ممكن است ديگر به همكاري‌ام با پرسپوليس ادامه ندهم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)