آرفی از اولین بازی محروم نیست

مرجع خبری پرسپولیس : اخباری کوتاه از آخرین وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به روایت مرجع خبری:

* توميسلاو ايكوويچ كه قرار بود صبح ديروز به تهران بيايد با يك هفته تاخير خودش را به پرسپوليس مي‌رساند. اين مربي كروات اگرچه در دوران بازيگري دروازه‌بان بوده اما قرار است دستيار اول زلاتكو در پرسپوليس باشد و بايد ديد عابدزاده و عبدي چطور با حضور او كنار مي‌آيند.
* هنوز یک هفته به آغاز اولین مسابقه مانده باس انصاري‌فرد به بازيكنان پرسپوليس قول داده كه درصورت شكست مس در هفته اول پاداشي ويژه به آنها مي‌پردازد.

* برخلاف آنچه باشگاه خبر داده بود هوار ملامحمد جمعه- فردا- به تهران مي‌آيد. او فعلا در لبنان حضور دارد و به خاطر عدم دريافت ويزا سفرش به تعويق افتاده است.
* تمرينات عابدزاده با گلرها از دو روز پيش تغيير كرده. بنا به سفارش مسوولان باشگاه، زلاتكو كرانيكار از احمدرضا عابدزاده خواسته كه براي جلوگيري از مصدوميت‌هاي احتمالي، تمرينات كم‌فشارتري را براي شاگردانش درنظر بگيرد.

* دومين بازي دوستانه پرسپوليسي‌ها قبل از شروع فصل روز شنبه يا يكشنبه با امید های پرسپولیس برگزار مي شود.

با رفتن واعظي، پيراهن شماره يك پرسپوليس به ميثاق معمارزاده رسيد. او و حقيقي پيش از اين رقابت سختي براي تصاحب شماره يك داشتند كه در نهايت ميثاق اين نبرد را برد.
* تمرينات اختصاصي 5 سرخپوش صبح ديروز در آكادمي پيگيري شد. باقري، خليلي، بادامكي، شيث و بائو بازيكناني بودند كه به درخواست كرانيكار، تمرين دوساعته‌اي را زير نظر مولايي برگزار كردند.
* با رسيدن ITC برزيلي‌ها، تياگو فراگو و وسلي برزيليا مشكلي براي بازي كردن در پرسپوليس ندارند. ITC آنها ساعت 12 ظهر ديروز به فدراسيون رسيد تا براي صدور كارت بازي‌شان اقدام شود.
* با حكم تازه هيات رييسه سازمان ليگ، اشپيتيم آرفي در بازي اول هم مي‌تواند براي پرسپوليس به ميدان برود. قبلا گفته مي‌شد او به خاطر اخراج در بازي پاياني ليگ هشتم از حضور در اولين بازي فصل محروم است.
* دليل مخالفت زلاتكو با اردوي پرسپوليس به خاطر لغو تورنمنت تهران بود. در واقع او مي‌خواست با بردن شاگردانش به اردو، آنها را براي ديدار با حريفانش در اين تورنمنت آماده كند كه با لغو تورنمنت اين اردو هم لغو شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)